Ce parfum, ia detergent – sau cum recomanda vanzatoarea parfumurile

Stau si ma intreb oare cum le vin unora ideile de reclama. Oare se gandesc mult? Analizeaza apoi din toate unghiurile ideea – oricat de interesanta ar parea la inceput?

Se da bunaoara reclama (iar de negasit online 🙁 ) la detergent. Nu un produs de lux ci unul mai ieftin. Toate bune si frumoase. Povestea: o doamna se duce intr-un magazin pentru a cumpara un parfum. Si ii spune vanzatoarei ca si-ar dori un parfum proaspat. Vanzatoarea da sa ii recomande ceva – si astfel cele doua doamne se apropie. La care clienta ii spune ca ar vrea un parfum cum e cel al vanzatoarei. Momentul apoteotic: vanzatoarea, chiar iritata (dupa cum rezulta din voce) spune: “Dar eu nu port parfum”. Da, doamna vanzatoare isi spala rufele cu detergentul X si atunci clienta pleaca si ea sa ia detergentul cu pricina – ca sa faca asa si economie.

Buuun, interesant ca ne gandim la client, face economie, cumpara ceva bun etc. DAR la afacerea magazinului s-a gandit cineva? Cine ar angaja asa o vanzatoare? Chiar daca ea nu ar folosi parfum, tot ar trebui sa fie antrenata sa recomande un parfum – ca doar de acolo are salariu, comision etc.

Dar aici ar fi multe de comentat, nu?

Share
5 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published.

CommentLuv badge