Ce nume sa NU iti alegi daca ai firma de transport persoane/logistica

Am lipsit putin din nou cu drum prin Ramnicu Valcea in legatura cu proiectul de comunicare si relatii publice desfasurat acolo.

Am vazut castani infloriti – nu doar albi ci multi-multi rosii – in drumul de la hotel spre sediul CCIVl.

Inevitabil am vazut si multe masini pe drum – de altfel pe Dealu Negru a fost un adevarat macel vineri intrucat este un segment unde s-a prabusit drumul si se mergea pe o singura banda, cu semafor pentru cele doua sensuri (am stat o ora la coada – dar aceasta e alta poveste).

Vazand multe masini am remarcat si personalizarea multora. Dincolo de masinile personale – sau de firma, am vazut si microbuzele (masini precum cele de maxi taxi). Ei… dar una avea un nume pus peste tot pe masina – numele firmei desigur – asezat la loc de cinste alaturi de datele de contact peste tot pe unde se putea pe acel microbuz alb.

Dar numele era complet neinspirat! Era un prenume italian – sa zicem Mario (desi nu era acesta, dar seamana) si apoi… Auto Zob. Sa reiau. Mario Auto Zob. Da, in loc de Mario era alt prenume, dar tot cu M incepea. Insa cum e irelevant acela…

Cum Doamne-iarta-ma sa iti dea prin cap sa pui “zob” in numele firmei de transport – fie el transport logistica sau persoane? Cum sa te urci intr-o masina de la o asemenea firma? Cum sa lucrezi cu ei ca furnizori? Da, pacat ca aceasta masina n-avea si numar cu “zob” ca sa fie tacamul complet.

Iata insa de ce conteaza mult tot ce tine de imagine si PR. E clar ca numai mentionand acest nume unei persoane din domeniu si ar fi zis imediat ca nu e o alegere inspirata (bine, ma refer la consultantii adevarati nu la cei inchipuiti).

Atentie asadar atunci cand doriti sa va faceti o firma la ce nume alegeti, ce conotatii are si mai ales ce implicatii!

Share
43 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge