E la moda sa fii PR-ist, dar ce inseamna de fapt?
|Daca ne uitam la cata lume da acum la facultati de profil pe PR e clar: e la moda sa fii PR-ist. Si daca ne mai uitam la cata lume din oamenii de media sau de afaceri de astazi (si nu numai de afaceri) urmeaza un master in domeniu, afirmatia ramane valabila. Pentru cei din afara a fi om de relatii publice echivaleaza fie cu a vorbi mult si bine, fie cu a fi o domnisoara care arata bine, fie cu mese si intalniri la hoteluri cunoscute, evenimente cu vedete – o viata fascinanta adica (uneori invidiata).
Care este de fapt adevarul? Cata lume stie ce se intamplain spate? Cat de mult se constientizeaza munca depusa zile in sir pentru un eveniment cu vedete – eveniment la care PR-istul este oricum la serviciu, si inainte de eveniment, si in timpul evenimentului si chiar si dupa ce acesta a luat sfarsit.
De aceasta data am ales sa nu vorbesc cu o persoana de la noi din PR ci sa ofer un link la un interviu cu o PR-ista cu experienta si cunoscuta in alte parti. Este vorba despre un material pe care il gasiti aici, un interviu cu Marcia Erskine. Lectura placuta.
spotify is the greatest we have ever before made use of in addition to we’ve made use of almost all. problem is difficult accessible for the You. H. in case you have almost any friends residing on beyond your United. T., make them call and make an accounts and give the info. can be a hustle and bustle, nevertheless worthwhile.