Recomandarile – sau cine ajuta compania in criza

Orice marca se asociaza in timp cu niste purtatori de imagine. Deseori aceste asocieri sunt directe. Spre exemplu o bautura sau un parfum e clar recomandat de X – acest lucru reiesind din numeroase afise sau spoturi tv.

Exista insa si asocieri de imagine “indirecte”. O companie poate identifica oameni influenti a caror parere este luata in calcul (formatori de opinie, puternici oameni de afaceri de exemplu) si care au o preferinta sau afinitate anume pentru acea companie ori produsele/serviciile ori chiar pentru valorile sale sau activitatile in care se implica (de CSR de pilda).

Acestia sunt oameni pe care se poate pune baza indiferent de moment. Ei pot oferi informatii pretioase si ajuta o companie mai ales in moment de criza. Pot aparea la televiziuni si vorbi despre acea companie/marca iar ceea ce ei spun poate atarna foarte greu in balanta vinovatiei sau acuzelor in cazul unei crize. Niste persoane foarte bine alese pot aduce linistea consumatorilor/clientilor in anumite situatii si pot salva unele institutii/companii din momente grele.

Compania voastra/la care lucrati are asemenea asocieri de imagine?

Share

Add a Comment

Your email address will not be published.

CommentLuv badge