Unde duce promovarea sau cum s-a vandut Cotidianul luni cu ocazia lansarii colectiei Enciclopedica

Se lanseaza un nou format. Se promoveaza. La inceput de saptamana se lanseaza si o noua colectie de carti. Si aceasta intens promovata.

Avem si o super oferta: primul volum este oferit gratuit – platesti ziarul si primesti cartea gratuit. Intr-un cuvant: Cotidianul.

Unde se ajunge?

Simplu:

La ora 8 NU mai era Cotidianul pe undeva. Ar fi un lucru bun: s-a vandut ziarul in intregime. Da, insa pentru cei ce nu sunt nevoiti sa plece de la 6-7 dimineata pentru a ajunge la serviciu si cumpara Cotidianul de miercuri – tot pentru o colectie de carti – (si mai mult mai si citesc cartile nu leiau doar ca sa fie in biblioteca) situatia de ieri a fost enervanta. Acestia nu au mai apucat ziarul. De ce? Pentru ca, asa cum declarau chiar unii vanzatori, cand lumea a aflat ca pentru un leu primesti si o carte au cerut cate 3-5-10 exemplare.

Oare cati vor cumpara la fel de multe si saptamana viitoare cand va costa 10 lei pachetul?

Sa nu fiu inteleasa gresit. Ma bucura si salut noua initiativa a ziarului Cotidianul – Enciclopedica.  Vorbesc doar de efectele “adverse” pe care le poate avea o astfel de campanie. Daca lansezi ceva intr-un asemenea fel atunci te asiguri ca faci si un tiraj mult mai mare pentru ca toti sa aiba “sansa” de a avea o carte (clar fiind ca multi vor lua cartea fie si numai pentru ca e o oferta speciala, chiar daca pe viitor poate nu vor mai cumpara) – altfel unii vor fi dezamagiti, si e pacat.

Insa despre media si unde s-a ajuns cu oferta lor intr-un post din zilele urmatoare.

Share
6 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge