Mana gigantica de la ING
|“Am auzit ca la ING o mana gigantica te ia pe sus si te duce la o oglinda fermecata”
“Ai auzit prost!”
Aceasta este reactia fireasca a cuiva stiut de mine cand vede reclama la ING Personal redifuzata acum la televizor.
Campania aceasta a fost anuntata ca fiind una interesanta – de la prima sa rulare pe canalele media (detalii in stirea de aici). Si intr-adevar campania retine atentia fiind diferita de cele ale concurentei. Ideea cu diversele elemente unele care sunt reale si altele imaginare este si ea interesanta. Din reclama reiese clar totusi ce e posibil si ce nu. O reclama pentru notorietate si promovare a unui produs: ING Personal, precum si a unor premii ce pot fi obtinute de cei ce apeleaza la acest serviciu.
Si totusi pentru unii efectul este mult diminuat de reactia instictiva de comentare sau de raspuns la cele vazute.
Voua cum vi se pare reclama? Va determina sa va interesati despre acest produs (in cazul in care aveti nevoie de un astfel de serviciu) sau va indeamna sa va uitati doar la concurenta?
In zilele noastre cand sunt o sumedenie de siteuri de profil ce fac tot soiul de comparatii intre credite, mai apelam la credite in urma unor reclame aparute la televizor, ori se tine cont doar de elementele <tehnice> – dobanda, limita creditare, garantii etc.? (PS: reclama din pacate nu am gasit-o pe internet postata pentru a o putea insera spre exemplificare.)
sincer fiu nu imi place reclama, prima data cand am vazut-o am avut o mica repulsie, dar asta este… parerea mea… ce sa-i faci…
iar ca fapt divers reclamele din ultima perioada imi lasa un gust destul de amar… ðŸ˜
Mie mi se pare laudabil curajul ING…plus ca pe neconventional sunt tari…hai sa ne uitam doar la decorarea spatiului Self Banking.
Voua cum vi se pare reclama?
– Daca ma refer strict la imagine si concept, da, imi place. Dar nu cred ca retin absolut toate mesajele transmise, ceea ce e in detrimentul lor.
Va determina sa va interesati despre acest produs?
– Desi nu retin absolut toate mesajele :), da, devin curios. Deci o fi in avantajul lor faptul ca reclama e putin in acelasi stil (ca numar de elemente) ca si fabrica-de-vise spotul Coca-Cola.
Reclama vrea sa socheze prin fantastic, prin amestec de miracol+vechi+fantezie. Nu stiu in ce masura reuseste, dar macar atrage atentia. Este poate o demonstratie in plus a reclamei prin antireclama. De fapt este conceptul de reclama al firmei care se ocupa in ultimul timp de promovarea imaginii ING.
Proasta, proasta ,proasta dar uite ca am retinut ca-i la ING.
si este deajuns NU?