Cand si de ce se comenteaza pe bloguri?
|- ma intereseaza subiectul si nu cred ca autorul a spus tot. Rareori se intampla sa apara multe comentarii de acord cu un anumit punct de vedere. Cand lipseste ceva, se pot gasi persoane care sa completeze informatia.
- tema este interesanta sau controversata – atrage comentarii multe de obicei.
- e rost de criticat – pe altii sau pe cel ce scrie.
- pentru reclama proprie: se posteaza pe bloguri relevante comentarii – fie din partea unor companii fie din partea unor persoane care vor mai mult trafic sau sa fie remarcate de persoana care scrie pe un anumit blog.
- pentru ca intru des pe acel blog si gasesc lucruri interesante.
- pentru ca nu prea am ce face in timpul liber la birou si nu numai.
Dincolo de a fi o insemnare exhaustiva pe aceasta tema, postul de fata pare a fi o lista cu motivele pentru care se comenteaza pe bloguri, un fel de rezumat al diverselor discutii avute.
Cum se atrag comentariile?
Ei bine aici situatia devine mai grea. Depinde de scop in primul rand: vrem comentarii sau ne dorim sa infatisam anumite elemente sau doar sa ne povestim experientele? Daca prezentam un nou produs ori idee de serviciu e de dorit sa avem cat mai multe comentarii – adica sa obtinem reactii de la potentiali clienti/cumparatori. Daca dorim sa prezentam anumite puncte de vedere, conteaza mai mult numarul de cititori si nu neaparat numarul de comentarii. Conteaza puterea de influenta a acelui blog in detrimentul numarului de pareri cu privire la argumentele prezentate. Daca ne povestim experientele personale si atat… atunci fiecare isi stabileste scopurile proprii si modalitatile de promovare.
Sa revin insa la intrebarea cum se atrag comentarii. Doua sunt elementele care se completeaza pentru succesul blogului: acesta trebuie sa fie promovat in locuri relevante si sa aiba continut actualizat si de calitate.
In ceea ce priveste promovarea modalitatile sunt multe – de la schimburi de linkuri si pana la campanii de publicitate sau comunicare sau WOM (word of mouth). Legat de continut, este de dorit sa se scrie cu o anumita periodicitate – lumea sa se invete cu un anumit ritm si acesta sa se respecte: daca scrii la inceput o data pe zi si ajungi – fara sa iti anunti cititorii sa scrii doar o data pe luna… lumea va fi dezamagita. Daca vizitatorii sunt obisnuiti cu un singur post pe luna si ajungi pe neanuntate la 2-3 pe zi, lumea le va rata (daca nu s-au abonat la RSS sau alte modalitati de urmarire a continutului pe blog).
Pot exista si anumite modalitati de atragere de comentarii. Zilele trecute Razvan imi vorbea despre un plug-in care afiseaza reclame pe bloguri insa care pentru vizitatorii care au cont si minim 10 comentarii postate deja, ofera posibilitatea de blocare a acestor reclame.
Fireste ca sunt deseori de dorit comentariile: permit schimbul de idei, pot duce la aparitia unor noi perspective si nu numai. Insa revenim la scop: se poate foarte bine sa existe persoane care sa doreasca doar sa scrie, sa isi impartaseasca ideile si parerile si sa blocheze postarea de comentarii pe site. Fiecare cu alegerea sa.
Cand si de ce se comenteaza pe bloguri? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max ltd2
Cand si de ce se comenteaza pe bloguri? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike flight 45
Cand si de ce se comenteaza pe bloguri? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max en solde
Cand si de ce se comenteaza pe bloguri? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
air max classic femme
Good day! I could have sworn I’ve visited your blog before but after looking at some of the posts I realized it’s new to me. Anyways, I’m definitely delighted I came across it and I’ll be bookmarking it and checking back often!
Cand si de ce se comenteaza pe bloguri? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike zoom hyperfuse
Cand si de ce se comenteaza pe bloguri? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
air nike baratas
Das Preis / Buchwert-Verh盲ltnis ist ein gro脽er Preis parallelen Bewertungsmetrik, um Unternehmen, die m枚glicherweise unterbewertet oder 眉berbewertet werden k枚nnte. Wenn eine Firma hat eine Preis / Buchwert-Verh盲ltnis von weniger als 1 hei脽t es unter "break up"-Wert werden gehandelt. Eine niedrigere P / BV Ratio kann eine m枚glicherweise falsch bewertet Unternehmen zeigen oder zeigen, dass etwas grundlegend falsch mit ihm.
Gef盲lschte Waren im Wert von 5 Millionen f眉r den Weihnachtsmarkt bestimmt haben an britischen H盲fen beschlagnahmt worden. Sie umfassen 7.500 Paar gef盲lschte Ugg Boots und Calvin Klein Unterhosen.
I must say i appreciate the level of matters a person submit below. Many thanks for expressing people a great information that is in fact valuable. Good evening!déguisements enfant|
Hi! I could have sworn I’ve been to this web site before but after going through some of the articles I realized it’s new to me. Anyhow, I’m definitely happy I found it and I’ll be bookmarking it and checking back often!
Cand si de ce se comenteaza pe bloguri? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike schuhe mit absatz
Cand si de ce se comenteaza pe bloguri? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
air max billiger
Great post! We are linking to this great post on our site. Keep up the great writing.
Hi My name is Nisha, I am 23 Yrs old and I am looking for nice guys in Texas
Cand si de ce se comenteaza pe bloguri? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max classic pas cher
Good blog you have here.. It’s difficult to find good quality writing like yours these days. I truly appreciate people like you! Take care!!|
Cand si de ce se comenteaza pe bloguri? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
air max nike women
Cand si de ce se comenteaza pe bloguri? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike sneakers damen
I enjoy looking through a post that will make people think. Also, many thanks for permitting me to comment!
Cand si de ce se comenteaza pe bloguri? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
air max one schwarz
I was able to find good advice from your blog posts.
There’s definately a lot to learn about this subject. I love all the points you have made.
Good post! We are linking to this particularly great content on our site. Keep up the great writing.
Briggs and Stratton is a firm to front yard mower, project tractor, and pushing mower engines additionally minuscule engines. A very mower with a definite Briggs and Stratton car yet carburetor in out would have been considered reliable, but also stong to suit the past 100 years. The device is estimated just that eighty percent of lawn lawn mowers manufacturers encounter Briggs additionally Stratton search engines. The yards ride on mower parts sold by this approach business organisation go on to keep mowers performing like newer subsequent years involved with use. Briggs also Stratton also sells upgrading replacement parts.
If you are good looking personality and between 23-31 Please Email: hassineeria@gmail.com coz I am feeling so lonely and I need some fun
Cand si de ce se comenteaza pe bloguri? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
[url=http://teknicalde.com/azules/playeros-nike-mujer.html]playeros nike mujer[/url]
Cand si de ce se comenteaza pe bloguri? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max bebe
Cand si de ce se comenteaza pe bloguri? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike free flyknit precio
Cand si de ce se comenteaza pe bloguri? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
zapatillas nike correr
Cand si de ce se comenteaza pe bloguri? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
air max 360
Cand si de ce se comenteaza pe bloguri? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike free 5.0 comprar
Cand si de ce se comenteaza pe bloguri? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air flow
Cand si de ce se comenteaza pe bloguri? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max schwarz grau
Cand si de ce se comenteaza pe bloguri? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max st
Cand si de ce se comenteaza pe bloguri? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
air max safari
Cand si de ce se comenteaza pe bloguri? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
air max 180
Cand si de ce se comenteaza pe bloguri? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max noir femme
Cand si de ce se comenteaza pe bloguri? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
site de nike pas cher
Cand si de ce se comenteaza pe bloguri? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
precio de las air max
Cand si de ce se comenteaza pe bloguri? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max nike.com
Cand si de ce se comenteaza pe bloguri? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
air max 90 grau
Cand si de ce se comenteaza pe bloguri? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike free runs
Thanks for sharing superb informations. Your website is very cool. I’m impressed by the details that you¡¦ve on this web site. It reveals how nicely you understand this subject. Bookmarked this website page, will come back for extra articles. You, my friend, ROCK! I found just the information I already searched everywhere and just couldn’t come across. What an ideal web-site.
Cand si de ce se comenteaza pe bloguri? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike airmax 90
Cand si de ce se comenteaza pe bloguri? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike running rosa
Cand si de ce se comenteaza pe bloguri? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike free trainer
Cand si de ce se comenteaza pe bloguri? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
zapatillas baratas nike air max
Cand si de ce se comenteaza pe bloguri? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
air max 90 pas cher homme
Cand si de ce se comenteaza pe bloguri? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike shox rivalry pas cher homme