Pepsi Light sau cat de greu e sa fii femeie

De ceva vreme ruleaza doua noi spoturi Tv la Pepsi Light.

Am primit si comunicatul de presa care clarifica noul concept abordat si punctul de pornire in realizarea reclamelor. Aflam astfel ca “Doar o femeie poate înţelege că scrierea unui sms pentru el îţi poate lua ore întregi. Că sfaturile de la prietene sunt nu numai plăcute, dar chiar necesare. Că fără ele n-ai fi reuşit să treci peste toate momentele grele. Că PMS nu este un mit, ci o scuză bună J. Că pantofii nu sunt numai pentru mers la muncă sau la sport. Că diferenţa dintre maro şi kaki este una foarte mare. Că e normal să fii supărată daca el nu te sună. Şi că e absolut în regulă să nu te poţi abţine să-i scrii un sms. Doar o femeie ştie cum e să mănânci salată şi să te tot uiţi la farfuria lui cu pizza. Sau că o mărime mai mare la blugi este o dramă. Doar o femeie poate înţelege toate acestea. Şi Pepsi Light.”

Este vorba asadar despre prezentarea “femeii reale” (conform aceluiasi comunicat). Iata si reclamele – pentru cei ce nu le stiu:

Pepsi Light Pantofii

Pepsi Light – Shower

Aceasta este femeia reala – cea care consuma Pepsi Light? Acesta este modelul “mediu” al consumatoarei? Care este impactul unei astfel de reclame si cum reactionam cand o vedem? (eu pana acum am vazut de la reactii de apreciere si pana la unele care, venind chiar de la persoane ce beau Pepsi Light, s-au simtit defavorabil personalizate). Este bine ca s-a mers pe infatisarea mai multor stereotipuri despre femei in aceasta serie de reclame?

Share
289 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge