A vazut-o cineva pe Paula, animalul care face pudding cu pete?

Am vazut acum ceva vreme in Herastrau o copilita ce credea ca veveritele mananca “nuci cocos, alune, cocos” (din pacate am auzit-o si vazut-o eu, nu mi-a povestit cineva).

Initial m-am gandit la bunicii ei si la parintii care nu i-au explicat ce mananca o veverita si mai ales diferenta intre nuca obisnuita si nuca de cocos.

Acum ma intreb ce vor invata copiii – si ce invata ei de la televizor. Ati vazut noua reclama la Paula de la Dr. Oetker? Paula este o vaca. Paula face – conform reclamei filmata in alta tara si dublata aici – pudding cu ciocolata, cu pete.

Ori eu am invatat prost si am vazut prost – respectiv ca o vaca da lapte si e alb – ori… au evoluat vacile – ori e vorba despre un mutant (care e clar ca da o cantitate de lapte – pudding cu pete enorma ca sa ajunga peste tot in lume).

Nu am nimic cu creativitatea. Nu am nimic cu reclamele din alte tari – daca asa considera compania ca e mai bine. Dar cred ca se putea gasi o solutie mai buna. Asa cum avem tot soiul de oameni care asculta manele pentru ca au vazut ca-s promovate la TV si ca ii vad mereu pe manelisti, si mai nou chiar multi copii nu mai vor la scoala, ci vor sa se faca manelisti,  tot la fel ma intreb ce invata copiii si ce vor intelege ei. Ca e o budinca buna si cu ciocolata e foarte posibil (Dr. Oetker ofera produse de calitate). Cum ramane insa cu reclama si mai ales cu impactul acesteia mai ales asupra copiilor? Poate duce aceasta reclama la reactii adverse: din cauza ei sa nu fie cumparat produsul – cum se intampla in alte cazuri – inclusiv in alte domenii, ex. Aviva?

Share
28 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge