Budai Beer Rilaudid vs. Budweiser

La un seminar organizat de o organizatie studenteasca, unul dintre invitati a spus ca e ok sa se copieze idei geniale din afara – insa de dorit nu la acelasi produs.

Pana acum in cadrul acestei sectiuni a blogului au fost prezentate ad-uri aproape identice. Iata ca a venit randul reclamelor. Reclamelor de impact chiar.

Va mai aduceti aminte de haz.ro (acum nu mai e ce era) – un site unde se regaseanu numeroase reclame si momente vesele, bancuri, culmi etc. acum vreo 4-6 ani? Ei bine au atunci – acolo – am vazut prima oara seria de reclame Budweiser cu Wassup. Ca sa aveti o idee iata una dintre reclamele in cauza.

Iata ca de putina vreme la noi Budai Beer Rilaudid face furori cu reclama sa.

Dupa cum se mentioneaza pe blogul Budai Beer aceasta reclama a avut un numar extraordinar de mare de vizionari. Asa se face ca BUDÄ‚I BATE BUDWEISER.

Cum vi se pare voua celor ce sunteti fie oameni ce nu au legatura cu publicitatea, fie studenti fie profesionisti in domeniu aceasta situatie? Si tinand cont de intrebarile din cadrul insemnarilor din aceasta rubrica, in ce mod se aplica imitarea in publicitate in acest caz. Mi-ar placea sa avem o discutie care sa ii implice chiar si pe realizatorii Budai Beer. Mi-ar placea sa incercam sa aflam de ce atatea afisari (nu ca nu ne-ar bucura existenta lor). Sa fie oare pentru ca reclama romaneasca face apel la ceva arhi-cunoscut si ca atare toata lumea a dorit sa vada si a dat mai departe linkul? Sa fie pentru ca reclama romaneasca a aparut intr-un moment in care viralul este mult mai dezvoltat? Sa fie cuvintele cheie bine alese? Sa fie ideea nemuritoare indiferent de declinare?

Share
5 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge