Uitucii “primesc” cadouri… cei ce tin minte dau bastoane – sau despre alte reclame de la noi

Tinerii trebuie sa isi faca o pensie privata. Trebuie sa adere astfel la una dintre companiile care ofera acest serviciu financiar.

Toate bune si frumoase – pana la un punct.

Reclamele au inceput – si m-am abtinut de la a comenta mai ales ca am vazut ca altii s-au lansat in opinii pe marginea lor. De la reclame din care de fapt NU reiese beneficiul (de ce as alege o companie in detrimentul alteia) ajungem acum la un paradox:

reclamele cu aniversari

Banui ca le stiti:

  • in prima reclama ea si el la masa in restaurant, el a uitat ca e aniversarea lor, ea e suparata si il cearta si brusc salvarea apare de la cei de la banca – ei vin cu cadoul dar se scuza pentru faptul ca putin mai tarziu;
  • a doua reclama: tot la masa, tot el si ea, tot tineri, tot ocazie speciala. De aceasta data el si-a adus aminte sa ii ia ceva, si-a adus aminte ca e aniversarea lor asa ca ii da… un baston. Si cum e greu sa te gandesti la batranete (desi reclama dovedeste contrariul mai ales avand in vedere inventivitatea stimabilului) atunci mai bine lasa aceasta grija in seama unei alte companii.

Reclame cu aniversari din care prima concluzie ar fi: numai femeie sa nu fii! A doua e ca prietenele uitucilor primesc cadouri si ursuleti in timp ce cele ale barbatilor cu tinere de minte primesc bastoane.

Lasand la o parte faptul ca nici batrana si cu probleme si deci cu nevoie de baston ar fi aiurea un astfel de cadou de ziua unei femei – intrebarea care se pune este: au reclamele impact? Se stie cine ce ofera si de ce am alege un serviciu in detrimentul alteia?

Care reclama va place mai mult si de ce? Care este impactul acestei asemanari la nivel final: client (actual sau potential)?

PS: da, reclama cu aniversarea uitucului e la serviciile unei banci, cealalta face parte din campania de cateva reclame a unei alte banci insa pentru servicii de pensie privata.

Share
620 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge