Reclamele la berea Bucegi – un succes chiar si in randul celor ce nu-s “in target”?

Va mai amintiti?

Totul a inceput cu o bere alaturi si la bine si la rau. Cu amintirea cozilor la carne. Si cu niste pitici.

A continuat cu o serie modificata putin cu ocazia aderarii Romaniei la Uniunea Europeana.

Daca despre pepenii mici “zicem ca-s varza”, daca reciclam sticlele, acum facem zgomot, dar nu-i nimic zicem ca vorbeste bunicul la telefon, ca el e veteran si nu plateste taxe. In plus, spunem despre porc ca e bolnav si i-a interzis medicul sa faca miscare, iar gainile primesc gradini supraetajate.

O serie de reclame amuzante – care, desi sunt difuzate des, nu te irita. Ba chiar pe foarte multi reusesc sa ii amuze. Un pas destul de mare facut de la apelul la trecut la realitatea zilelor noastre. O serie de reclame gandite bine pentru publicul careia i se adreseaza. Fireste si cu oameni care o critica – pentru ca nu poate placea tuturor.

Ceea ce se remarca insa cu aceasta ocazie e ca reclamele plac si ne-consumatorilor de bere, sau celor ce consuma alte beri. O serie ce aduce notorietate si care reuseste sa construiasca o marca, fapt de admirat in conditiile in care nu mai sunt atat de multe marci care sa aiba o strategie coerenta in timp.

Cum vi se pare seria Bucegi? Se adapteaza publicului? Are impact – aduce vanzari berii?

Share
43 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge