Cam seamana ofertele, nu?

Intrebarea e cine le aduna (daca tot sunt semanate).

Dincolo insa de sensuri multiple, observatia ramane: ofertele Orange si Vodafone seamana – poate prea mult pe alocuri.

Lanseaza unul super oferta la cartele – hop si celalalt furnizor cu o oferta imediat (mult prea rapid insa pentru ca in doar 2-3 zile sa fie vreme de facut si conceptul de reclama, si plan media s.a.m.d.). Face unul concerte – vine si celalalt pe segment.

Reclamele merg pe concepte diferite – aici nu vorbim despre asemanare. Insa la nivel de oferte si de afaceri se pot ridica unele semne de intrebare.

Later edit: Ofertele seamana si la dat, dar si la luat. Cam la aceeasi perioada se termina minutele bonus oferite cu ocazia aniversarii zilei de nastere sau a intrarii in retea si la unii si la altii – sau asta se intampla doar preferential avand in vedere ca am vazut ca unora li se da indiferent de vechime, altora nu – chiar daca au acelasi tip de abonament.

Share
47 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge