Posta Romana si noua sa reclama

Zona de curierat si logistica s-a dezvoltat mult. Competitia este puternica in domeniu – mai ales ca aproape oricine – companie sau persoana – are nevoie de asemenea servicii.

Iata ca Posta Romana are parte de o reclama difuzata des care subliniaza traditia (“vechimea” in domeniu) si sugereaza si pozitionarea: persoana fizica mai degraba decat cea juridica (“Vom duce mereu la destinatie saruturile, sperantele si povestile tale. Pentru ca atunci cand scrii, arati ca-ti pasa.”).

Reclama se inscrie in linia celor de acum – cu o durata mai lunga, fond muzical “linistit”. Asa cum spuneam insa ramane o reclama cu o idee simpla insa bine regizata. O reclama ce reafirma pozitionarea, o reclama cu tenta emotionala. Intr-o perioada cu o sumedenie de reclame ce anunta promotii peste promotii si reduceri, bonusuri si urari de sarbatori, aceasta reclama este una calda, care nu enerveaza, nu striga o oferta si nu obliga la actiune.

Mie imi place si cred ca si publicului-tinta (pentru ca in final lui trebuie sa ii placa si in randul lui trebuie sa aiba un efect). Tie?

Share
294 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge