Cum vorbesti frumos – deci se poate sa am si laude pentru PR

Se intampla uneori sa gresim ceva atunci cand trimitem un comunicat. Nu ne dorim acest lucru, evident, dar se poate intampla. Cum reusesti insa sa obtii realizarea modificarilor?

Trimiti un mesaj cu mult bun simt, in care rogi nu soliciti modificari si in care arati ca ai coloana verticala.

Un astfel de mesaj am primit la PRwave. Nu, nu o sa va spun de la ce companie/agentie si nici pentru ce material. O sa amintesc doar ca persoana ma cunoaste.

“Buna, Loredana!

In stirea pe care ti-am trimis-o ieri s-a strecurat o greseala pe care o regretam mult si pentru care nu avem nicio scuza. Denumirea …………………. e scrisa gresit: ……………….  in loc de ……….. . In PR e nepermis sa avem asemenea scapari, stim asta, dar acum incercam sa reparam ce se poate repara, asa ca te rugam sa modifici tu in articol.

Multumesc mult,

……….”

Evident ca aceasta este una dintre modalitatile in care se pot trimite rugaminti de modificare. Pot fi si mai diplomate de atat. Pot fi si mai ample. Insa conteaza foarte mult sa stii cum sa reactionezi.

Ar trebui sa nu uitam niciodata ca vina ne apartine – in aceste cazuri cand trimitem materiale cu greseli – si ca nimeni, absolut nimeni, nu e obligat apriori sa ne ajute.

Insa… vorba dulce, mult aduce.

Share
3 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge