Scriem pe Twitter din dragoste sau din ura pentru anumite marci?

Citeam astazi un articol de pe Advertising Age care se numeste Do People Tweet About Brands More Out of Hate Than Love?

Respectivul articol nu este scris fara o baza – astfel ca exista un studiu, o analiza a ce s-a scris pe Twitter si despre cine. Dupa cum se vede si din titlu s-ar parea ca oamenii tind sa scrie mai mult despre lucruri (marci, branduri etc.) care ii nemultumesc.

Si-asa imi aduc aminte de un fapt: despre ceva bun se povesteste celor din cercul de prieteni, despre lucrurile rele… se spune tututor.

Merg si mai departe si ma uit si eu pe Twitter. Vad si multe initiative frumoase promovate si vesti bune date – dar vad si multe informatii (si RTuri la acestea) legate de anumite dezamagiri, de modul rau in care se comporta o marca sau alta, despre cat de putin bun a fost un produs sau altul.

Nu am facut o cercetare – asa ca nu am date concrete – dar… va intreb pe voi: despre ce scrieti: lucruri de bine sau nu? Si la ce dati mai degraba RT?

Share
9 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge