Cat de multe faci pentru clientul tau?
|De-a lungul timpului am fost si client dar si furnizor de servicii pentru clientii agentiei mele de PR.
Stiu ca e important ca un client sa simta ca intotdeauna ii sunt ascultate cu interes solicitarile si ca se incearca solutionarea lor cat mai rapida.
Dar cat de departe mergi pentru clientul tau? Tu ce-ai face si ce nu pentru el? Exista o limita?
Sa ne gandim putin. S-ar putea ca un client sa iti solicite ceva ce poate fi calificat drept “ciudat” sau “aiurea” pentru ca nu stie. Atunci, in mod normal, rolul tau de consilier este sa ii explici situatia, de ce se poate sau nu ceva si mai ales in ce postura l-ar pune acea solicitare pe el client si pe tine furnizor de servicii in fata tertilor.
S-ar putea ca un client sa iti solicite ceva ce poate fi calificat drept “ciudat” sau “aiurea” si sa tina mortis ca asa sa se faca lucrurile pentru ca el e client, el “da banu'”. Explicatiile in aceasta situatie sunt aproape inutile. E drept tu, furnizor, se presupune ca iti cunosti clientul, modul de a gandi si reactiona. Daca te confrunti cu aceasta situatie la inceputul colaborarii atunci da, afli din mers cam cum vede colaborarea acel client.
S-ar putea ca un client sa iti solicite ceva ce poate fi calificat drept “ciudat” sau “aiurea” intreband insa si daca acel lucru se poate pune in aplicare. Aceasta este desigur varianta cea mai buna – pentru ca explicatiile sunt clar asteptate si in functie de ce stiti ca se poate face sau puteti incerca va fi luata o decizie.
Intr-adevar clientii te ajuta sa iti poti plati oamenii, cheltuielile lunare obligatorii, furnizorii si sa ai profit.
Pot exista clienti pentru care se fac mai multe lucruri si atunci si banii primiti sunt mai multi, si clienti care au nevoie de mai putine servicii contra unei sume mai mici.
Cand solicitarea pe care ar trebui sa o faci in fata tertilor te-ar pune intr-o lumina defavorabila (le-ar scadea acestora increderea in tine, ti-ar periclita relatiile viitoare cu ei etc.) cum reactionezi?
Faci totul pentru bani sau ai niste limite?
Ai invatat sa ii spui “nu” clientului tau?
Si da, insemnarea vine in urma unei solicitari cel putin ciudate primite pe e-mail recent de la o agentie.
Da, bună întrebare. Cred că fiecare are propriile limite peste care nu trece ușor. Există în mod cert și o zonă gri în care nu prea-ți convine, dar o faci pur și simplu.
Mie mi se mai întâmplă să trebuiască să fac compromisuri, în special atunci când ofer soluÈ›ii tehnice – fie îmi sunt impuse soluÈ›ii deja existente, pe care clientul nu vrea să le înlocuiască, fie din motive de costuri trebuie să lucrez cu echipamente sau servicii de calitate mai mică decât mi s-ar părea mie normal. ÃŽn astfel de cazuri ridic toate steguleÈ›ele de avertisment necesare, clientul decide să-È™i asume urmările (sau nu) È™i asta e. Asta la mine e zona gri, nu-mi convine, dar pot înÈ›elege restricÈ›iile clientului È™i asta e.
Dar am È™i eu limite “hard” de care nu trec, de exemplu atunci când mi se propune să folosesc software piratat È™i aÈ™a mai departe…
Si eu cred ca de fapt fiecare isi stabileste propriile limite. Cum spui si tu depinde de la domeniu la domeniu – insa sunt intr-adevar limitari ce tin de buget care “stavilesc iuresul creator si il limiteaza la o anumita parte”. Insa exista o limita dincolo de care ar trebui sa nu treci si, cred eu, atunci cand tu ai avea de suferit pe termen lung (din diverse motive) inclusiv (dar nu obligatoriu reducandu-se la acest aspect) in fata unor terti (cu care doresti sa pastrezi o relatie buna) ar trebui sa inveti sa spui nu.
Este firesc ca fiecare sa aiba niste limite si atat timp cat nu le trece compromisul se poate gasi – daca vrei o abordare economica a relatiei (in sensul de cat de mare este efortul de a face sau nu un anumit pas).
Problema este ca aceste limite sunt ale noastre, nu’s impuse prin lege 🙂 si nu exista un model de calcul al lor :))
Cred ca o solutie este sa fair cu toti (propria persoana, companie, sef, client, terti, etc.) si din toate punctele de vedere. Dar e greu … 🙂 Cea mai buna dovada este ca tote companiile pierd clienti si tot ce fac este sa lacrimeze si sa procedeze ca in 2007!!!
Este greu, dar cred ca atunci cand ai niste limite clare, niste principii pe care nu le-ai lasa deoparte indiferent de situatie, lucrurile se simplifica. Mai grea – pentru unii – e partea cu a spune nu, in sensul ca isi dau seama ca acea solicitare contravine regulilor lor, insa nu stiu cum sa spuna nu, se tem de consecinte si pierderea banilor.
You will get in touch with all the credit union should you are a
preexisting person in any of them justin timberlake concert tickets 2014 a risky also implies which you won’t have the ability to request the maximum amount of money as you want.
Hello, i feel that i noticed you visited my blog so i got here to return the want?.I’m attempting to find things to improve my site!I guess its good enough to use a few
of your ideas!!
Also visit my page :: air ticket
Ahaa, its nice dialogue regarding this piece of writing here at this weblog, I have read all that,
so at this time me also commenting here.
rather then getting all these cons, ipad device offers similar to very hot wedding cake. . -= Sourish
The next time I read a blog, I hope that it doesnt disappoint me as a lot as this 1. I mean, I know it was my selection to read, but I in fact thought youd have some thing fascinating to say. All I hear is actually a bunch of whining about something that you simply could fix if you werent too busy searching for attention.
sneakers for cheap http://jordansins.yolasite.com/
Cat de multe faci pentru clientul tau? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
Cat de multe faci pentru clientul tau? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
Cat de multe faci pentru clientul tau? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
Cat de multe faci pentru clientul tau? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
http://www.leguide.com/sb/leguide/recherche/str_MotCle/Polo+manches+courtes/org/3/t/1/6020300.htm
Smooth transaction! Thank you!
02u[0-9]947 01v[0-9]305
Have a loߋk at mу web site :: web ƿage (Kendra)
About Jack Spade:Jack Spade began in 1996 out of a warehouse on Warren Street in New York City. It grew out of the idea that useful items could also be stylish. The first JACK SPADE bag was sold to a hardware store in 1997. Today, Jack Spade has grown to include clothing, small goods and accessories. It remains true to the idea that good design solves a problem with straightforward solutions, using timeless and durable materials.
BE1u2X Major thankies for the blog post.Thanks Again. Awesome.
This lovely little diploid has 2.75″ flowers and is just 16″ tall. A real treat at the front of the border or in a tub on the patio. The patterned eye is layers of grey, lavender and lilac which is then outlined in fuchsia. This flower gets much lighter in the sun to an almost creamy white. Very pretty.
Cat de multe faci pentru clientul tau? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
Cat de multe faci pentru clientul tau? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
Cat de multe faci pentru clientul tau? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personalS
Cat de multe faci pentru clientul tau? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personalS
Cat de multe faci pentru clientul tau? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
Cat de multe faci pentru clientul tau? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
Cat de multe faci pentru clientul tau? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
Cat de multe faci pentru clientul tau? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personalS
Cat de multe faci pentru clientul tau? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
Cat de multe faci pentru clientul tau? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
Cat de multe faci pentru clientul tau? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
Cat de multe faci pentru clientul tau? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personalS
Cat de multe faci pentru clientul tau? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personalS
Cat de multe faci pentru clientul tau? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
Cat de multe faci pentru clientul tau? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personalS
Cat de multe faci pentru clientul tau? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
Cat de multe faci pentru clientul tau? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
Cat de multe faci pentru clientul tau? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
Cat de multe faci pentru clientul tau? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
Cat de multe faci pentru clientul tau? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
Cat de multe faci pentru clientul tau? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
Cat de multe faci pentru clientul tau? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
Cat de multe faci pentru clientul tau? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personalS
Cat de multe faci pentru clientul tau? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
Cat de multe faci pentru clientul tau? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
Cat de multe faci pentru clientul tau? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
Cat de multe faci pentru clientul tau? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
Cat de multe faci pentru clientul tau? | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
During a recent interview at Bloomingdale’s Mother’s Day boutique at Fashion Square in Sherman Oaks, Ross talked about her role on Happy Days,” her real life family and the state of the American family American Family is a photographic artwork exhibition by Rene Cox. See also