Publicitatea si imaginea ei intr-o reclama la un credit de refinantare

Da, da, ati vazut bine. Publicitatea si imaginea ei intr-o reclama la un credit de refinantare – acesta este subiectul postului de fata.

Cum stateam eu si ma uitam la televizor vad o reclama la un credit de refinantare. Si dupa ce s-a lansat a tot fost reluata si reluata si reluata. Firesc de altfel – doar e reclama. Numai ca si in varianta lunga (pe care o redau mai jos) si in cea prescurtata de acum imaginea cea mai … cea o are publicitatea.

Concret: un nenea plateste de ii vine rau de cateva ori aceleasi servicii pentru credite diferite asa ca de ce n-ar lua un singur credit pentru a plati o singura data? Ideea reclamei nu este deloc rea si nu cu reclama am ceva. Doar ca fiecare om care apare in spotul TV este “personificarea” meseriei. Fiecare de la fiecare banca arata cumva.

Dar modul in care se prezinta “tipa” de la publicitate “de la banca de unde aveti masina” e…

Si-aici vin si intreb: cat ajuta asa ceva oamenii din domeniu?

Cum ati fi reactionat daca asa ar fi fost prezentata “tipa de la relatii publice”?

Si-acum si reclama ca sa stiti la ce ma refer.

Share
48 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge