Reclame analizate in aceasta saptamana

Vodafone face reclama Orange, WCul plange ca e imputit, sunt intrebata daca vreau sa fiu cea mai frumoasa masina si greseli in reclama Tuborg Christmas Brew

Acesta e un soi de subtitlu – ca daca intra ca titlu nimeni nu reusea sa il dea ca tweet :))

Bine, voiam eu sa mai analizez cateva reclame, dar intre timp si-a dat lumea seama ca e ceva in neregula cu ele. Vezi reclama Eugenia – produs pe care, marturisesc, il achizitionez din cand in cand – dar reclama cu acei copii si cu atitudinea sexy nu era deloc in regula. Apoi ar mai fi de analizat reclama in care Cosmote promoveaza Samsung Galaxy S2 numai ca pune imaginea unui iPhone. Dar au scris deja altii pe subiect asa ca nu insist si scriu despre altele.

Acum sa le iau pe rand.

Vodafone face reclama Orange – sau despre cea mai putin inspirata reclama Vodafone

Cred ca ati vazut recent spotul din seria cu CRBL in care este prezentata si campania Daruiesti si primesti. In afara de faptul ca intr-o singura fraza avem “oraşul ăsta” şi “bucuria asta adevărată” ceea ce s-o fi incercat sa sune natural, dar tot aiurea a iesit, vedem si ca ideea din spate aminteste de o alta companie.

Mai tineti voi minte sloganul “face totul posibil” al Dialog (cei cumparati de Orange? Am spus-o si o sa o repet: acela era un slogan perfect. Extrem de bine realizat, opus celui pe care il avea Connex.

Acum Vodafone a preluat ideea si zice ca anul acesta e cel mai tare Craciun (despre tare si groasa vorbim vineri sau luni – ca si aici sunt multe de spus!) (ca atare inteleg ca vor urma cel mai moale Craciun, un Craciun mai prost decat 2011, Craciunul mai slab decat cel din 2011 etc.). Alt lucru deloc inspirat!

Revenind: eu cand am vazut si auzit prima oara acest spot zau ca mi-am adus aminte de Dialog si automat m-am gandit sa verific ofertele lor. Imi pare rau, dar consider acest spot unul dintre cele mai putin bune ale Vodafone.

WCul plange ca e ignorat si imputit

Reclama la un produs de curatare si igienizare a vasului de toaleta are o idee interesanta – buna dar cu un minus.

WCul ne spune ca e trist pentru ca doar baia beneficiaza de tratamente si e curata si el, el WCul e ignorat. Dar nu-i problema, acum iata e tratat cu produsul X (da, nu va zic care sa il cautati prin reclame si voi 😉 ) care il face si pe el curat si parfumat.

Recunosc ca e oarecum amuzant tonul si ok abordarea – avand in vedere produsul. Adica mult mai ok decat cea cu nasul si ochiul umblatori de la Harpic. Ce nu e in regula este ca eu nu cred – sincer – ca in vreo casa cineva se preocupa sa aiba cada curata si baia luna si ignora vasul de toaleta, il lasa fix pe acela sa fie murdar si sa puta. Serios nu cred! Cum ai putea oare sa te bucuri de o baie calda si lunga intr-o cada stralucitoare cand nasul iti este agasat de miresme nu tocmai placute?!?

Nici nu scap bine de aceasta reclama ca hop, o alta ma intreaba daca nu vreau sa fiu cea mai cea masina. Pai da, banui ca a dori sa fii cea mai frumoasa si ingrijita n-ar fi o problema, doar ca masina nu ma simt. Plus ca eu macar sunt persoana de sex feminin, dar ce ne facem cu toti barbatii? Ei sunt masin? De ce sa ii discriminam? Nu mai bine se intreaba Vrei sa fii cea mai frumoasa masina/Vrei sa fii cel mai frumos masin? – atunci trimite-ti proprietarul la X (da, tot pe voi va las sa descoperiti la ce e spotul).

Tuborg Christmas Brew

Aici avemuna dintre cele mai longevive reclame pe aceeasi idee. Un pic de aranjament video, anul acesta o voce putin schimbata – dar ideea si textul par aceleasi.

Acum eu cu versurile am o problema:

Spune da, nu spune nu

La Tuborg Christmas Brew

Vorbim, stiu, de versuri, dar va rog nu ma luati cu licente poetice. Serios. Chiar nu e corecta exprimarea. Zau, asteptam mai multe de la voi, mult mai multe decat de la vacuta fulga care nu stie sa vorbeasca deloc corect gramatical romaneste. In atatia ani de zile se putea gasi o solutie totusi – ca tot ziceam ca e aceeasi reclama de ani de zile, ca baza!

Pentru azi atat.

Share
70 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge