Campania prin care Financial Times a reusit sa influenteze politica Facebook sau despre puterea social media
|Am citit un material foarte interesant in Financial Times pe care, inca de la primele randuri, mi-am spus ca trebuie sa vi-l prezint. Din pacate nu am apucat pana acum, dar iata ca astazi reusesc sa scriu despre initiativa celor de la ziar si despre cum ei au reusit ceea ce multe alte companii si multi oameni nu au putut anterior.
Soraya Chemaly, Jaclyn Friedman si Laura Bates (autoarea articolului despre care va spun acum) au lansat o campanie prin care ii cereau retelei Facebook sa isi schimbe politica de publicitate.
Initiatoarele campaniei stiau ca este o solicitare care le-a mai fost adresata celor de la Facebook si care a fost ignorata de fiecare data. Asa ca au trebuit sa vina cu o idee inedita si sa mobilizeze companiile.
Si exact asta au facut. In loc sa discute cu Facebook direct, initiatoarele au contactat advertiserii, trimitandu-le screenshot-uri cu brandurile lor infatisate alaturi de continut grafic cu violenta domestica si violuri.
Intr-o saptamana au fost trimise 60.000 de tweeturi si 5.000 de e-mail-uri cu imagini ale unor femei batute, insangerate, cu vanatai alaturi de logo-uri ale unor mari companii de la Dove la American Express.
Reactiile nu au intarziat sa apara. Nume precum Nissan, Nationwide Building Society si multe altele mai mici au anuntat ca isi retrag ad-urile pana nu se rezolva problema.
La scurt timp, Facebook a facut o declaratie in care a anuntat ca isi va reevalua politica si va inlatura acel tip de continut.
Foarte interesant este si faptul ca acele companii care nu au reactionat imediat au avut de suferit in urma reactiei oamenilor. Dove, de pilda, nu a anuntat retragerea ad-urilor pana nu se inlatura acel tip de continut si ca atare bloggerii au creat imagini similare cu cele ale campaniilor Dove insa cu imagini ale unor femei lovite.
Va invit sa cititi acest articol interesant, cu Dove ca si case study cu privire la cum trebuie sa reactioneze o companie in social media in anumite momente si care sunt consecintele cand reactia lipseste sau vine prea tarziu. Financial Times a avut insa o idee foarte buna si iata cum uneori nu discutia directa conteaza, ci puterea venita din solidaritate. In final Facebook este o afacere si pierderea bugetelor de publicitate de la atatea companii nu ar fi fost deloc ceva de dorit pe termen lung. S-ar putea spune ca Financial Times a reusit asadar sa loveasca unde doare mai tare – dar doar asa campania lor a reusit ceea ce toate celelalte anterioare nu au putut.
Desi interesant continutul articolului, mi-ar fi placut sa am acces la linkul sugerat. Ma refer la case study-ul Dove. Banuiesc ca nu avem cu totii conturi pe FT.
Din pacate eu am avut ziarul format tiparit – dupa cum se vede in imagine. De aceea am sintetizat tot continutul articolului, adica am spus ce s-a intamplat cu Dove (ce au facut bloggerii). Nu am link la articolul full pentru ca nu am cont la ei, asadar din pacate nu pot ajuta cu acel articol complet.
El se numeste The lessons from making Facebook take control of its adverts – daca reusesti sa il gasesti cached pe Google 🙂
Daca nu aveti acces pe linkul de mai sus, puteti acccesa http://www.ft.com/intl/cms/s/0/503801d2-c914-11e2-bb56-00144feab7de.html#axzz2WfSV5HWl
Articolul Dove nu se afiseaza in niciuna dintre lunk-uri.
Fast shipping and the item was just as described. Thank you!!!
Menswear en TurÃn
Fundamental company data provided by Capital IQ. Historical chart data and daily updates provided by Commodity Systems, Inc. (CSI). International historical chart data, daily updates, fund summary, fund performance, dividend data and Morningstar Index data provided by Morningstar, Inc. Orderbook quotes are provided by BATS Exchange. US Financials data provided by Edgar Online and all other Financials provided by Capital IQ. International historical chart data, daily updates, fundAnalyst estimates data provided by Thomson Financial Network. All data povided by Thomson Financial Network is based solely upon research information provided by third party analysts. Yahoo! has not reviewed, and in no way endorses the validity of such data. Yahoo! and ThomsonFN shall not be liable for any actions taken in reliance thereon.Summary for Mobile TeleSystems OJSC
Super fast shipping, perfect thank you. A++++
Campania prin care Financial Times a reusit sa influenteze politica Facebook sau despre puterea social media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
http://www.ressourcesetperformances.com/prix/nike-free-pas-cher.html
[url=http://www.ressourcesetperformances.com/prix/nike-free-pas-cher.html]www.ressourcesetperformances.com/prix/nike-free-pas-cher.html[/url]
IL FUTURO DELLA COMUNICAZIONE ENOICA? PASSA PER L’EDUCAZIONE DEI WINE LOVER ASIATICI, PUNTANDO FORTE SULLA TECNOLOGIA, ALMENO SECONDO ROBERT PARKER, INTERVENUTO ALL’EDIZIONE N. A DIRLO, ALL’AGENZIA REUTERS, IL MINISTRO DEL COMMERCIO FRANCESE, NICOLE BRICQ
APARTITICI Mondello ha sottolineato poi il ruolo apartitico della Cciaa, parlando dell’importanza della collaborazione istituzionale : Ribadisco il mio impegno a collaborare con il sindaco di Roma Gianni Alemanno, con il presidente della Regione Lazio Piero Marrazzo e con il presidente della Provincia di Roma Nicola Zingaretti, affinch si possano creare condizioni positive per svolgere nel modo pi corretto il nostro lavoro .
Replica bags on sale store replica louis vuitton outlet.
Thecolor of the fall season is Oxblood, a deep rich burgundy color. As always, one of the easiest ways to pull it off is with an accessory like this Rebecca Minkoff Cupid Satchel. The leather is so soft and buttery, you’ll wish you could wrap yourself up in it and take a nap. It features an adjustable chain strap can be singled, doubled, or removed.
If camping in more her style, indulge in a day hike, throw some burgers onto a grill, roast marshmallows and of course, don’t forget the beer.
3. Crocs Men’s Hover Canvas Slip On
Campania prin care Financial Times a reusit sa influenteze politica Facebook sau despre puterea social media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
[url=http://www.spassima.com/acg/nike-free-flyknit-prix.html]nike free flyknit prix[/url]
Campania prin care Financial Times a reusit sa influenteze politica Facebook sau despre puterea social media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
kinderschuhe nike
Campania prin care Financial Times a reusit sa influenteze politica Facebook sau despre puterea social media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike free 3.0 v4 herren schwarz
Campania prin care Financial Times a reusit sa influenteze politica Facebook sau despre puterea social media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max herrenschuhe
Sebastian Vettel, qui se trouve deuxi猫me au classement, est 茅galement en forme de mauvais augure et le diable 脿 p么le hier pour Red Bull.
R茅habilitation Mikael D’Haguenet’s continu茅 avec une victoire facile dans le Hurdle calcaire Lad è„¿ Naas.
Campania prin care Financial Times a reusit sa influenteze politica Facebook sau despre puterea social media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
[url=http://www.ifs2e.com/chaussures/air-max-classic-bw-pas-cher.html]air max classic bw pas cher[/url]
Campania prin care Financial Times a reusit sa influenteze politica Facebook sau despre puterea social media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
[url=http://www.mathiasvidal.com/chaussures/nike-air-max-correlate.html]nike air max correlate[/url]
Campania prin care Financial Times a reusit sa influenteze politica Facebook sau despre puterea social media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
air max triax
Campania prin care Financial Times a reusit sa influenteze politica Facebook sau despre puterea social media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike moda
Campania prin care Financial Times a reusit sa influenteze politica Facebook sau despre puterea social media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike femme basket
Campania prin care Financial Times a reusit sa influenteze politica Facebook sau despre puterea social media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max 2011
Campania prin care Financial Times a reusit sa influenteze politica Facebook sau despre puterea social media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max günstig damen
I’ve truly attempted to work with, nonetheless it isn’t going to operates at all.
Campania prin care Financial Times a reusit sa influenteze politica Facebook sau despre puterea social media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air force one low
Campania prin care Financial Times a reusit sa influenteze politica Facebook sau despre puterea social media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
air max 2003
In a July 7th memo, the Pentagon outlined the new standards saying that all military detainees are entitled to humane treatment and to certain basic legal standards when they come to trial, as required by the Conventions.
Campania prin care Financial Times a reusit sa influenteze politica Facebook sau despre puterea social media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
[url=http://www.smas.es/premium/nike-5.0-free.html]nike 5.0 free[/url]
Campania prin care Financial Times a reusit sa influenteze politica Facebook sau despre puterea social media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
[url=http://www.pctechassistance.com/running/nike-air-max-2013-hombre.html]nike air max 2013 hombre[/url]
Campania prin care Financial Times a reusit sa influenteze politica Facebook sau despre puterea social media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
[url=http://www.smas.es/premium/air-max-2013-baratas.html]air max 2013 baratas[/url]
Exploring digg.com I noticed your blog bookmarked as: %BLOGTITLE%. Now i’m assuming you book-marked it yourself and wanted to ask if social book-marking gets you a ton of site visitors? I’ve been contemplating doing some bookmarking for a few of my sites but wasn’t sure if it would produce any positive results. Thanks.
Does your website have a contact page? I’m having trouble locating it but, I’d like to shoot you an e-mail. I’ve got some ideas for your blog you might be interested in hearing. Either way, great website and I look forward to seeing it grow over time.
Campania prin care Financial Times a reusit sa influenteze politica Facebook sau despre puterea social media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike running mujer baratas
Campania prin care Financial Times a reusit sa influenteze politica Facebook sau despre puterea social media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike pegasus 27
Campania prin care Financial Times a reusit sa influenteze politica Facebook sau despre puterea social media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike online outlet
Campania prin care Financial Times a reusit sa influenteze politica Facebook sau despre puterea social media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike free run 3 homme
Campania prin care Financial Times a reusit sa influenteze politica Facebook sau despre puterea social media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max rechnung bestellen
Campania prin care Financial Times a reusit sa influenteze politica Facebook sau despre puterea social media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max restposten
Campania prin care Financial Times a reusit sa influenteze politica Facebook sau despre puterea social media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
air max shop deutschland
Campania prin care Financial Times a reusit sa influenteze politica Facebook sau despre puterea social media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max 1 afew
Campania prin care Financial Times a reusit sa influenteze politica Facebook sau despre puterea social media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike air max 46
Campania prin care Financial Times a reusit sa influenteze politica Facebook sau despre puterea social media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
nike frees men
Campania prin care Financial Times a reusit sa influenteze politica Facebook sau despre puterea social media | Violeta-Loredana Pascal. Afaceri, imagine, comunicare, relatii publice si personal
[url=http://www.bergkirche-niedergruendau.de/retro/air-max-360.html]air max 360[/url]