2014 State of Digital Marketing #Infographic; 75% din buget merge catre offline
|Recent facut public, un infographic realizat in baza raspunsurilor oferite de peste 500 de oameni de marketing prezinta cele mai mari provocari pe care le au acestia si obiectivele lor pentru 2014. Infographicul a fost realizat de Webmarketing123 si ofera cateva descoperiri interesante. Printre acestea, daca ne uitam cu atentie, vom observa faptul ca 75% din buget merge catre offline. Sigur, se pare ca tot ceea ce tine de continut este “pe val” – 63% dintre cei intervievati au declarat ca vor sa investeasca mai mult in aceasta zona, iar 75% se vor orienta pe zona mobila mai mult. Masurarea ROI-ului ramane o provocare importanta, iar cuvinte precum “ROI”, “KPI”, Thought Leadership”, “Viral” sunt in lista celor mai detestate cuvinte. Alte informatii in infographicul de mai jos preluat de
//go.webmarketing123.com/2014DMRInfographicLP-OMN.html” target=”_blank”>aici.
Nice read, I just passed this onto a friend who was doing a little research on that. And he actually bought me lunch since I found it for him smile So let me rephrase that: Thanks for lunch!