Ati sta de vorba cu marcile/firmele pe Facebook?

De multa vreme (bine, nu chiar asa de multa, de atunci de cand am aflat de optiunea care va fi disponibila in viitor pe Facebook) voiam sa va intreb ceva.

Sa va zic intai de unde porneste totul.

In decembrie s-a anuntat ca va fi disponibila o noua optiune pentru paginile de Facebook: aceea de a discuta cu fanii.

Evident acest lucru aduce si bune si rele.

Bune: interactiune directa. Discutii, posibilitate de a primi feedback, de a oferi ajutor si informatii atunci cand acestea sunt solicitate. Discutii directe, rapide, in urma unui mesaj publicat pe pagina si asa mai departe. Cum ar veni, in engleza, customer service.

Rele: bine, nu chiar rele, dar conexe. Daca ai posibilitatea de a discuta permanent cu fanii se presupune ca trebuie sa fii online tot timpul – si nu doar din cand in cand verificand actualizari si mai publicand cate-un link sau mesaj nou.

Limitarea ar fi data de faptul ca aparent fanul trebuie sa inceapa discutia.

Inca nu este disponibila optiunea – insa pana cand va fi disponibila sunt curioasa care e parerea voastra. V-ar placea sa fie disponibila o asemenea optiune? Ati vorbi cu vreo marca? Ce ati intreba?

Share
5 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published.

CommentLuv badge