Asa da: KFC si programul adaptat zonei

Eram aproape de Piata Universitatii zilele trecute si am remarcat un program care m-a facut sa apreciez compania care l-a adoptat. In marketing se precizeaza inca din primele cursuri importanta cunoasterii clientului.

Sigur, de-a lungul timpului segmentarea si detaliile despre client/consumatori au devenit din ce in ce mai detaliate, dar esenta se pastreaza: a afla cat mai multe detalii despre ei, despre programul si obiceiurile lor de cumparare poate aduce beneficii companiei generand vanzari.

KFC Beldiman si-a prelungit programul din weekend pana la 4AM. Da, restaurantul fast-food este aproape de zona de cluburi, de tineri. Asa ca, pentru cei care vor sa manance seara ceva si nu au unde, KFC ofera o alternativa.

KFC Beldiman program

Articolul de fata nu este un indemn pentru a manca la ei evident nici un articol impotriva lor. Din punct de vedere al marketingului, mutarea lor este una care se incadreaza la categoria exemple de laudat.

Este evident ca vorbim despreo masura care trebuie urmarita in timp pentru a se vedea daca este profitabil acest program pentru restaurant.Dar ideea merita laudata.

Share

Add a Comment

Your email address will not be published.

CommentLuv badge