L’Oreal USA va avea toate reclamele on- si offline “shoppable”
|Concentrarea pe generarea de vanzari este din ce in ce mai vizibila peste tot in lume si, pentru orice companie, este firesc ca lucrurile sa stea astfel. Uneori sunt create “ad”-uri care sa fie memorabile, care sa atraga atentia in speranta ca, atunci cand vei ajunge langa un magazin al firmei respective, vei achiziziona produsul respectiv. Alteori se doreste ca ele sa te determine sa treci la actiune imediat. De cele mai multe ori, intre vederea respectivei reclame si achizitie exista un interval de timp – mai scurt sau mai lung. Iata ca L’Oreal SUA vrea sa treaca peste aceasta… piedica prin intermediul unor reclame care faciliteaza achizitia imediata.
Compania a declarat ca a semnat un contract cu cei de la Powa Technologies si va folosi PowaTag in toate reclamele L’Oreal SUA on- si offline. Tehnologia PowaTag ofera coduri de bare 2D pe care oamenii le pot scana cu ajutorul unei aplicatii ceea ce le permite sa cumpere produsele rapid.
advertising, imagine de pe Shutterstock
Citind stirea de pe AdAge despre acest parteneriat al celor de la L’Oreal SUA nu poti sa nu imi aduc aminte si de ideile celor din Japonia, de mai demult, cu reclamele personalizate care iti apar cat stai la semafor si la multe alte tipuri de reclame menite a te face sa cumperi instantaneu.
Este adevarat, din punct de vedere logic, ca, daca vezi o reclama si vrei sa cumperi ceva sunt sanse mult mai mari sa iei acel produs daca il poti comanda imediat – on-line sau „mobile”. Nu mai ai timp sa „te iei cu alte lucruri” si sa uiti de acel produs (sau sa iti dai seama ca nu aveai cu adevarat nevoie de el ori ca nu iti placea in mod deosebit).
Chiar daca L’Oreal a anuntat acum doar parteneriatul nu si prima serie de ad-uri, este limpede faptul ca din ce in ce mai multe companii for utiliza cele mai noi tehnici si posibilitati din domeniul tehnlogiei pentru a-si spori vanzarile. Domeniul e-commerce este in plina dezvoltare si, mai ales, in continua adaptare in aceasta perioada.