La ce se uita femeile si unde dau “share” #infographic
|Specialistii in marketing (si nu doar ei) se chinuie sa afle care sunt obiceiurile de consum ale oamenilor si incearca sa afle si cele mai mici detalii. Cei de la SheSpeaks au realizat un sondaj pe 2.456 de femei urmarind sa afle mai multe informatii despre obiceiurile lor de consum ale materialelor video.
Unde gasesc femeile filmele? Unde le impartasesc si cu cine?
Surprinzator (sau nu), prima sursa in topul locurilor unde femeile descopera materiale video este Facebook (83%); urmeaza apoi site-urile (54% – o distanta insemnata fata de primul loc lucru care arata si noua directie a Facebook ca in feed apar cu prioritate materialele video acum, asa cum fotografiile apareau in top acum ceva timp), word of mouth (49%), bloguri (36%). Twitter (27%) si Instagram (21%).
Cat despre share, este aproape firesc ca primul loc unde filmuletele sunt date mai departe sa fie Facebook (71%), e-mail (41), invitarea altor persoane sa il vada pe propriul ecran (37%) s.a. Detaliile complete in infographicul de mai jos.
Mi-ar fi placut, recunosc, sa vad exact si ce tipuri de filmulete sunt preferate de femei ce cauta in primul rand si ce tip de filmulete primeste cel mai mare numar de share-uri. Ramane insa un subiect poate pentru un alt studiu.
Voi unde descoperiti filmulete? Si ce tip de continut va intereseaza?
concluzia: facebook, cel mai bun prieten al femeii:) si se mai spune ca ele comunica mai bine:) intre ele, desigur. Am facut un experiment, alegand pentru facebook un nume feminin si in 20 de minute am avut 20 de prietene virtuale. In nici 24 de ore am avut 80 de prieteni virtuali si doar unul a intrebat, dar, totusi, cine esti?