La ce se uita femeile si unde dau “share” #infographic

Specialistii in marketing (si nu doar ei) se chinuie sa afle care sunt obiceiurile de consum ale oamenilor si incearca sa afle si cele mai mici detalii. Cei de la SheSpeaks au realizat un sondaj pe 2.456 de femei urmarind sa afle mai multe informatii despre obiceiurile lor de consum ale materialelor video.

Unde gasesc femeile filmele? Unde le impartasesc si cu cine?

Surprinzator (sau nu), prima sursa in topul locurilor unde femeile descopera materiale video este Facebook (83%); urmeaza apoi site-urile (54% – o distanta insemnata fata de primul loc – lucru care arata si noua directie a Facebook – ca in feed apar cu prioritate materialele video acum, asa cum fotografiile apareau in top acum ceva timp), „word of mouth” (49%), bloguri (36%). Twitter (27%) si Instagram (21%).

Cat despre „share”, este aproape firesc ca primul loc unde filmuletele sunt date mai departe sa fie Facebook (71%), e-mail (41), invitarea altor persoane sa il vada pe propriul ecran (37%) s.a. Detaliile complete in infographicul de mai jos.

Mi-ar fi placut, recunosc, sa vad exact si ce tipuri de filmulete sunt preferate de femei – ce cauta in primul rand si ce tip de filmulete primeste cel mai mare numar de „share”-uri. Ramane insa un subiect poate pentru un alt studiu.
Voi unde descoperiti filmulete? Si ce tip de continut va intereseaza?

What women watch - video consumption habits

Share
One Comment

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge