PR stunt: Orange is the new black transforma o cladire din mijlocul Parisului in inchisoare

Vad ca perioada recenta aduce multe „pr stunts” menite a atrage atentia asupra unor companii si a promova, intr-un mod „traditional” (cum se spune despre orice tine de comunicare si promovare in afara social media, mai nou) ceva: o initiativa, un film etc. „Orange is the new black” promoveaza cel de-al treilea sezon intr-un mod inedit in Paris (ceea ce mi-a adus aminte de interesanta actiune de lansare a „Misiune imposibila: natiunea secreta” – o sa va arat mai jos la ce ma refer).

Orange is the new blackOrange is the new black

Fara indoiala, „Orange is the new black” este un serial interesant, tinand cont ca a atras multi spectatori in multe tari din lume. Imi place insa cand, pentru promovare, se face ceva inedit, ceva ce atrage atentia si genereaza discutii si vizibilitate.

Pentru promovarea celui de-al treilea sezon in Franta, „Orange is the new black” a adus detinuti adevarati (femei) si a „transformat” o cladire din mijlocul Parisului in inchisoare – o sa vedeti ca femeile coboara, isi iau locurile in „celule” si chiar se cearta cu gardienii. Mimica detinutelor e buna, adaptata serialului – iar cascadoria a avut succes. Din ce am inteles, nu s-au inregistrat incidente neplacute – insa multa lume a fost atrasa de cascadorie.

Cum ziceam, aceasta campanie mi-a adus aminte de lansarea „Misiune imposibila: natiunea secreta. Pentru promovarea celui de-al cincilea film din serie, in weekendul cu 4 iulie, in Hollywood, s-a amenajat un obstacol care aducea in atentia trecatorilor cateva dintre provocarile prin care trece eroul principal in film: catarare, mentinerea echilibrului pe suprafete ude, inot – iata doar cateva dintre provocarile la care au fost „supusi” participantii (mai multe detalii aici).

Cum vi se par aceste modalitati de promovare a filmului si serialului?

Share

Add a Comment

Your email address will not be published.

CommentLuv badge