Cand realizati o actiune incercati sa luati in calcul orice efect nedorit – sau despre KFC si Oprah

La o prima vedere asocierea KFC Oprah ar fi de bun augur – pentru KFC. Se dau: o cunoscuta realizatoare TV – Oprah – extrem de vizibila si in afara televiziunii (inclusiv online) si KFC cunoscut furnizor de mancare tip fast-food.

De pe site-ul oficial al Oprah se putea downloada un cupon care sa duca la achizitionarea gratuita a unui meniu KFC. Toate bune si frumoase pana aici.

Va imaginati insa ce a urmat: oameni care au downloadat cuponul si au dat navala. Si… consecinta: cozi, probleme in a se tine promisiunea… Si o reactie oficiala, din parte KFC: “rain check” – amanare pentru o perioada a onorarii cupoanelor.

In concluzie acum pe site-ul Oprah, in cadrul acelui articol in care a fost cuponul apare si precizarea oficiala – il cititi aici.

Avem si stire Reuters – recenta, de pe 8 mai (intrucat toata situatia e recenta) – aici.

Concluzia e clara: asocierile de imagine sunt un instrument extraordinar de puternic – in PR si nu numai. Ideile pot fi o sumedenie insa atentie: inainte de a purcede pe un drum vedeti care sunt clar potentialele efecte negative si cum le-ati putea contracara.

In cazul de fata era clar ca lumea o sa dea buzna, o sa downloadeze acel cupon si se va duce la magazine…

Share
6 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge