Intr-o lume cu apetit pentru conflict, Adriana Tarus scrie despre Peace PR

Pentru cei ce au studiat la Jurnalism – sau pentru cei din domenii conexe care au aflat care sunt elementele care fac dintr-un material o stire si confera unei informatii valoarea de stire – este un “dat”: conflictul atrage. Stirile bazate pe conflict vand sau aduc trafic (dupa caz).

Si de la conflicte mici (in cadrul unei familii) si pana la conflicte la nivel international (de afaceri, politice etc.) avem “tot ce ne dorim”. Dar este acesta mediul pe care ni-l dorim?

In ceea ce priveste comunicarea si relatiile publice avem numeroase persoane preocupate de comunicarea in situatii de criza. Sunt si unele actiuni la nivel international ce promoveaza ideea de pace, dar sunt oare suficiente?

Ce sunt asadar Peace PR (dincolo de traducerea simpla) si ce ar trebui sa fie? Ce includ Peace PR? Si cum putem sa ne implicam in Peace PR? Iata numai unele dintre intrebarile la care Adriana Tarus incearca sa raspunda intr-o lucrare meritorie, Peace PR aparuta la Editura Tritonic.

Lansarea oficiala a cartii are loc maine, in cadrul targului de carte Gaudeamus. Detalii aici.

O lucrare cu o tema aparte, inedita prin continut. O lucrare ce merita insa a fi lecturata si poate multi vor fi pusi pe ganduri si vor actiona in consecinta.

Share
39 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge