Seriile de reclame – analiza la nivel de text – o noua provocare

Este foarte probabil ca, daca v-ati uitat intentionat ori din greseala la calupuri publicitare, sa va amuzati uneori remarcand alaturarile inedite de reclame.

Nurofen – raceala si gripa
Sa le aduc cate un Danonino.

Danette…Danone
Pentru efect maxim incercati si Varixinal gel.

la un film:

ingerasii… (final generic)
Suntem microbi cu mic, cu mare
Murdarim totul in cale (Domestos)

Si… ca sa incheiem apoteotic:
Varixinal, o adevarata usurare pentru picioarele tale!
Iti place sa faci schimb? (Hochland)

Evident exemple precum acestea mai sunt. Si au fost. Si probabil vor mai fi.

Auzisem acum ceva vreme de un departament la Universitatii PRO in care specialistii de achizitie media vor invata mai multe.

Poate ca nu ar strica si o gandire a calupului publicitar din aceasta perspectiva: a trecerii, la nivel de text si poate chiar imagine si sunet, intre reclame. Pentru ca impactul (tuturor) sa fie mai bun.

Share
42 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge