Andes Beer – Teletransporter – sau despre femei, barbati si inevitabil bere
N-are rost sa va ascund: varful de trafic pe acest blog s-a atins cand am postat un material cu… niste reclame la bere. Adica acesta: Berea, romantismul si reclamele.
Spuneam atunci ca motivul pentru care acele reclame sunt interesante este acela ca o situatie comuna (indiferent de tara) este tratata cu umor si ca atare rezultatul este unul ce place (nu doar celor din domeniu).
Iata ca astazi va propun o alta reclama spre dezbatere, tot la bere – la alta marca insa.
Saatchi & Saatchi – reclama la berea Andes spotul Andes – Teletransporter
Acum… e clar ca aceasta reclama poate fi interpretata in multiple moduri:
- poti fi enervat(a) pentru ca femeile sunt inselate – nu e ok sa minti, asta stii de cand esti mic – insa in viata reala multi barbati isi mint nevestele sau ascund anumite elemente in mod curent, astfel ca se merge pe o situatie reala;
- in sfarsit o solutie eficienta de a scapa de gura iubitei/nevestei – stiti voi bancul acela cu femeia care se duce la doctor si ii spune ca nu mai stie ce sa faca pentru ca barbatul cand vine acasa o bate si doctorul ii recomanda sa faca gargara atunci cand vine sotul acasa iar, dupa cateva saptamani, cand femeia vine la control doctorul o intreaba cum e si ea ii spune ca a avut dreptate, ca nu a mai fost batuta, ca atare solutia a fost buna moment in care doctorul ii spune ca iata ce bine e sa taca din gura? Ei bine oarecum similara situatia din reclama de fata: adica… daca femeia nu stie unde e barbatul… atunci nu o sa ii mai faca acasa capul calendar;
- [ranjind] minciuna are picioare scurte – o sa vezi tu cand se prinde ea ca ai mintit ce te paste – credinta multora – intarita si de proverbe sau ziceri intelepte – ca o minciuna nu ramane nedescoperita poate fi luata in calcul de unii/unele. Daca ei se vor gandi la explicatii cand si daca va fi cazul, ele vor aduce in discutiile din cuplu problema increderii, a minciunii etc. evident facand legatura cu n alte situatii din trecutul celor doi;
- umorul – aici evident in functie de sex/varsta/principii se va rade mai mult sau mai putin.
Voua cum vi se pare reclama? Ar prinde ceva similar in Romania? (La nivel de vanzari probabil ca multi s-ar duce in barurile cu astfel de aparate numai pentru a vedea cum functioneaza masinaria. Iar daca are efect poate oare deveni precum un drog???)
Insemnari similare
- 17 January 2011 Barbatul face acum cumparaturile – mesajele trebuie sa se schimbe
- 5 August 2009 Berea, romantismul si reclamele
- 8 July 2012 Cosmote vs. Vodafone – in reclame sa ne batem
- 4 May 2012 Femeile sunt diferite. Dar au ceva in comun
- 11 April 2012 Samsung XCover – o reclama reusita
Related Posts
-
Ce ziare mai citim?
1 Comment | Jul 8, 2008
-
Povestea Inocentului continua cu episodul 7
1 Comment | May 7, 2010
-
Angajatii pot sa ajute ENORM companiile: un exemplu de succes [case study] – British Airways, economii de 20 milioane lire sterline
91 Comments | Feb 27, 2012
-
Publicitatea si imaginea ei intr-o reclama la un credit de refinantare
48 Comments | Aug 27, 2011
Wait, vrei să spui că aparatele astea există?! Am crezut că-i doar reclamă…
Umm… si daca nu e doar reclama? (in fond si daca nu exista, nu sunt complicat de realizat…)….
Dacă nu e reclamă eu mă mut într-un oraș care are o astfel de capodoperă a tehnologiei 😀
Ok deci acum trebuie sa le scriu celor de la Saatchi sa intreb cat e reclama si cat realitate :)) Si apoi sa iti dau raspunsul 😀
These new companies have streamlined the procedure and make obtaining a pay day loan that easier
justin timberlake Tour 2014 yet prepaid cards are made to help you you boost your
credit history.
Excellent blog here! Also your web site loads up fast! What web host are you using? Can I get your affiliate link to your host? I wish my site loaded up as quickly as yours lol