Andes Beer – Teletransporter – sau despre femei, barbati si inevitabil bere

N-are rost sa va ascund: varful de trafic pe acest blog s-a atins cand am postat un material cu… niste reclame la bere. Adica acesta: Berea, romantismul si reclamele.

Spuneam atunci ca motivul pentru care acele reclame sunt interesante este acela ca o situatie comuna (indiferent de tara) este tratata cu umor si ca atare rezultatul este unul ce place (nu doar celor din domeniu).

Iata ca astazi va propun o alta reclama spre dezbatere, tot la bere – la alta marca insa.

Saatchi & Saatchi – reclama la berea Andes spotul Andes – Teletransporter

Acum… e clar ca aceasta reclama poate fi interpretata in multiple moduri:

  • poti fi enervat(a) pentru ca femeile sunt inselate – nu e ok sa minti, asta stii de cand esti mic – insa in viata reala multi barbati isi mint nevestele sau ascund anumite elemente in mod curent, astfel ca se merge pe o situatie reala;
  • in sfarsit o solutie eficienta de a scapa de gura iubitei/nevestei – stiti voi bancul acela cu femeia care se duce la doctor si ii spune ca nu mai stie ce sa faca pentru ca barbatul cand vine acasa o bate si doctorul ii recomanda sa faca gargara atunci cand vine sotul acasa iar, dupa cateva saptamani, cand femeia vine la control doctorul o intreaba cum e si ea ii spune ca a avut dreptate, ca nu a mai fost batuta, ca atare solutia a fost buna moment in care doctorul ii spune ca iata ce bine e sa taca din gura? Ei bine oarecum similara situatia din reclama de fata: adica… daca femeia nu stie unde e barbatul… atunci nu o sa ii mai faca acasa capul calendar;
  • [ranjind] minciuna are picioare scurte – o sa vezi tu cand se prinde ea ca ai mintit ce te paste – credinta multora – intarita si de proverbe sau ziceri intelepte – ca o minciuna nu ramane nedescoperita poate fi luata in calcul de unii/unele. Daca ei se vor gandi la explicatii cand si daca va fi cazul, ele vor aduce in discutiile din cuplu problema increderii, a minciunii etc. evident facand legatura cu n alte situatii din trecutul celor doi;
  • umorul – aici evident in functie de sex/varsta/principii se va rade mai mult sau mai putin.

Voua cum vi se pare reclama? Ar prinde ceva similar in Romania? (La nivel de vanzari probabil ca multi s-ar duce in barurile cu astfel de aparate numai pentru a vedea cum functioneaza masinaria. Iar daca are efect poate oare deveni precum un drog???)

Share
8 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published.

CommentLuv badge