Reciclatorii, Online-ul si PRwave

Am luat o scurta pauza de scris pe blog. 2 zile. Nu mult. In acest timp am pus la cale cateva aparitii noi pe site – pe care le veti remarca sunt sigura in perioada imediat urmatoare.

Ca sa ramanem insa la prezent, incerc sa va prezint cateva dintre materialele de pe site-ul PRwave care pot fi de interes.

Rubrica Experts’ Opinion a reunit deja nume importante care au vorbit despre modul in care vad PR-ul si comunicarea in 2009. S-au reunit pareri ale unor reprezentanti ai companiilor si agentiilor importante, din diverse domenii, iar daca nu ati lecturat aceste materiale va recomand sa va acordati cateva minute pentru a le citi pe toate. Cel mai recent articol este unul scris de Sebastian Sava, de la WEBNESS si se numeste ONLINE preia puterea de la OFFLINE. Este cel de-al doilea articol al lui Sebastian Sava la PRwave si in acelasi timp un material interesant, bine scris si argumentat. Va invit sa il cititi.

Case study-ul acestei saptamani vine de la Odyssey si este axat pe a lor campanie Reciclatorii. O inititativa interesanta care a avut deja cateva etape despre care va invit sa aflati mai multe in Reciclatorii by Odyssey. Pe site aveti ocazia de a vedea cateva dintre vizualurile campaniei si de asemenea spotul. Alte informatii va stau la dispozitie in acelasi material care surprinde campania in complexitatea sa.

Lectura placuta tuturor! iar toti cei interesati sa ne trimita astfel de materiale sunt rugati sa imi scrie pe loredana at prwave.ro.

Share
2 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge