Omul de PR ca maestru bucatar/cofetar

De cate ori nu trebuie ca un PR sa puna in cuvinte atent si inspirat alese declaratii, informatii, raspunsuri?

Chiar daca toate informatiile sunt oferite de client sau de sef, deseori acestea vin in forma lor “bruta” ce trebuie aranjata conform specificatiilor publicatiilor, diferitelor tipuri de media sau de publicuri.

Atunci cand vedeti o mancare frumos aranjata nu vi se face uneori pofta – chiar fara a cunoaste ingredientele? Nu e la fel cu prajiturile care “iti iau ochii”? Uneori daca alegi sa incerci acele feluri de mancare sau prajituri – descoperi ca iti plac. Alteori desi sunt bune, nu sunt pe gustul tau. Dar le-ai incercat.

La fel, un mesaj bine construit, un material bine aranjat, o informatie frumos prezentata poate genera interes – pentru citire, iar daca informatiile sunt relevante pot fi chiar preluate in publicatii.

Si aici ajungem in alta zona: ar trebui ca “ambalajul” sa fie cel ce vinde? Conteaza doar frumusetea exterioara a produsului/informatiei/persoanei care il prezinta?

Iata multe intrebari la care merita sa ne gandim. Cert este ca din multe puncte de vedere omul de pr poate fi vazut ca un maestru bucatar/cofetar (va readuc in atentie si asemanarile cu un diplomat, mijlocas si detectiv).

Share
6 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge