Logan, vanzari, piete si drumuri forestiere
|E clar ca toti iti doresc masini de marca. Nu cred ca nu isi poate dori cineva confort – daca are bani sa si-l si permita – desigur.
Unii vor cauta masini sportive – cu care sa alerge, cu care sa impresioneze. Alti vor masini clasice. Sunt persoane care vor masini mari – 4×4. Si asa mai departe.
Nu intotdeauna ai insa ceea ce iti doresti. Iar alteori o masina veche e data pe ceva nou si muuult mai bun decat modelele anterioare. Asadar ajungi sa detii un Logan. Urmaresti discutiile de pe forumurile de specialitate. Ii auzi pe amicii care au aceeasi masina ce spun in diverse ocazii.
Dar, mai ales, te plimbi cu masina. Am ajuns chiar pe drum forestier (toamna, in drumul care pe harta parea mai scurt – dar nu se preciza ca e forestier). Ne indreptam de la Moldovita la Putna. Si… alta solutie n-am avut. Drum inclinat nevoie mare. Lat cat sa incapa un camion cu lemne. Semnal la mobil in creierii muntilor ioc. Pe margine – prapastie – sau sa spunem vai abrupte. Sa ne intoarcem zeci de kilometri ca sa o luam pe drumul mai lung? Nu… e prea trivial. Asa ca… la munte pe drum forestier cu Loganul sa mergem. Si a facut fata cu succes. Daca am fi avut o masina cu garda mai jos am fi avut la bani de dat pe reparatii – asa totul a fost ok. 2 scuturi in denivelari – dar doar 2 zgarieturi ca urme.
Misiune indeplinita cu succes asadar. Sa mai mentionez si ca daca s-ar fi stricat vreo roata nu am fi avut cum sa o desfacem ca anterior in service suruburile fusesera stranse ca pentru camion?
Loganul ne-a dus si pe drum spre cota 1400 cand un nenorocit de taximetrist a oprit in curba – a facut intoarcere din 3 miscari – si toti ne-am oprit! Asadar iata-ne pe drum sticla (ca in reclama cu cainele care aluneca pe langa masina – fara exagerare)…. dar am scapat si de asta data.
Si apoi vii si mai citesti si ca Logan, este cel mai vandut model in Maroc. Poate ca nu e cea mai luxoasa masina. Poate ca nu e cea mai mare, sau cea mai sportiva sau, sau. Dar este o solutie. Si decat masina veche… – eu fiind pe principiul de a lua ceva nou – in ciuda “avantajelor” unui SH. Si doar pentru ca merg cu un Logan nu inseamna ca nu imi doresc in continuare alta masina. Pana cand o sa imi permit insa acea masina Loganul se descurca foarte bine. Si cum Toyota cea ieftina abia s-a lansat si oricum in Romania nu este… modelul romanesc de masina ramane un succes – o dovedesc cifrele.
Si cum tot vorbim de masini.. iata aici si camionul viitorului sau povestea orbului prins de radar la 154 km/h!
Imi pare rau dar cu banii pe cre i-ati dat pe Logan puteati sa va cumparati un Opel Astra sau Corsa,foarte bune pt.oras si drum intins.Nu uitati ca piesele de logan sunt putin mai scumpe decat cele de opel.Cand mergeti cu o masina sa va ganditi la siguranta pasagerilor ,nu la pretul de achizitie.Sau poate faceti parte din categoria patriotilor.Undeva in Germania exista un tip pasionat de Dacia ,dar numai modelul 1300.A facut cu ea drumuri pana in Romania,fara reparatii.Se mai intampla, asta este ca la loterie si nu este de ajuns.Maritati masina cat mai repede si luati o masina adevarata,un sfat bun. Pa!
Nu sunt de acord.Cu banii dati pe logan puteati sa va cumparati o masina adevarata la un pret mai mult decat avantajos,putand avea si un discount.O masina buna ,nu de fitze,era un opel astra sau corsa,unde atat d-voastra cat si pasagerii sunt mult mai in siguranta decat in logan.Ati strabatut drumuri de munte si am de tras o singura concluzie:ati avut noroc,dar el nu merge de multe ori.Piesele de schimb la masinuta d-voastra sunt putin mai scumpe decat la opel.Maritati fata sa nu imbatranesca si cumparati o masina fasneata pentru orasul nostru suforat de atatea fitze de masini 4×4 sau jaguar.O masina cu atitudine la drum intins.acesta este umilul meu sfat.Sau poate sunteti patrioata si atunci …oricum succes Pa!
Sincer… nu pot suferi masinile mici. Orice nu e mare – cat mai 4×4 – nu imi place. Pana la urma gusturile nu se discuta, nu? Recunosc ca am o marca preferata – doar i-am dedicat aceasta zi pe blog. Si am si un model la ea care coincide exact cu ce imi doresc.
Dar NU poti lua cu max 7000 euro o masina cu de toate, mare, sigura, pentru drumurile din Romania, si mai ales NOUA! Nici macar un Matiz nu era atat pe vremea cand am facut eu comparatiile. Si apoi… nici sa ma ia vantul in curbe pe munte nu as vrea – nu vreau sa glumesc si sa ajung sa zic ca ar fi suficient sa fluiere cineva si sa se amplifice si ar zbura muuulte masini de pe strazi – de tot felul de marci – mai mult sau mai putin cunoscute si luxoase – pentru ca nu vreau sa fiu rea.
Ideea e: gusturile nu se discuta. Or fi masinile mici ok de oras – dar tb sa iti mai si placa. Am mers cu un Opel Corsa – si sper sa NU mai am vreodata nesansa de a ma urca intr-o asemenea masina. Stii cum e cu experientele care conteaza. Ei bine eu nu am avut una placuta asa ca… Nu spun ca nu sunt o sumedenie de masini mici bune. Dar ceva care sa se ridice cat de cat la nivelul asteptarilor mele… sare deja de o anumita suma. Si decat acea suma pe o masina mica, mai bine ceva mai mare de la sa zicem Toyota, Hyunday.. astea-s preferintele mele – clar nu si ale altora (cred ca trebuia sa includ aceste detalii la 5 lucruri despre mine, nu? 🙂 ). Va respect parerea – sunt sigura ca multi o imbratiseaza, ceea ce voiam eu sa arat e ca desi multi vorbesc de rau – altii se uita si la realitatea zilnica si constata ca nu e asa de rau. Si pana la BMW X5 – mai e drum lung. Privind partea buna a lucrurilor, oricum piesele de BMW sunt mai scumpe (99%) decat cele de LOGAN si consumul mai mare, asa ca inca fac o afacere 🙂
Fiecare cu ale sale, nu?
OK! .Daca puneti problema asa va dau dreptate.Pa!