PRwave Directory – primul de acest fel din Romania

Sunt sigura ca in anii de experienta a fost nevoie de foarte multi furnizori – de la securitate si audio/video pentru evenimente pana la cadouri de sarbatori. Si aici nu conteaza ca sunteti intr-o agentie sau intr-o companie, ca organizatia este mare ori firma mai mica.

Nu ar fi fost frumos sa fie toate adunate intr-un loc?

Cam aceasta este – foarte pe scurt – ideea directorului PRwave.

Numai ca am mers mai departe: – de ce sa nu ne amintim ca exista si oameni din companii – sau firme mai micute care poate nu au departamente specializate pentru fiecare aspect in parte. Ele cauta asadar uneori pe proiecte, alteori pentru activitati permanente diverse colaborari. Si cauta poate si PR, si comunicare, si naming pentru un nou produs, si publicitate si media planning pentru campanii. Mai sunt si team-building… si evident si monitorizare. Tot ce avem nevoie.

Iar daca ne aducem aminte de evenimente, uneori cauta baruri sau restaurante – insa le-ar placea sa aiba direct datele de contact ale cuiva de acolo si de asemenea si niste date clare: pentru ce ar putea fi util acel loc: party de 50 de persoane… sau de 1500.

Ca atare directorul doreste a fi o sursa atat pentru agentii cat si pentru afaceri. Totul pe acest domeniu.

In Romania nu exista un loc unde sa fie adunate toate companiile si toti furnizorii de care ar putea avea nevoie afacerile, departamentele de PR, marketing, imagine, comunicare etc. si agentiile.

PRwave este deja cunoscut pe aceasta nisa de piata – drept pentru care este firesc sa continue inovatiile si sa puna la dispozitia companiilor un loc cu toti cei de care ar putea avea nevoie

Ca avantaje si lucruri speciale:

– orice companie poate fi inscrisa la mai multe categorii
– orice companie are posibilitatea de a avea si aduce cat mai multe marturii de la clientii cu care s-a lucrat bine: 2 apar “by default” restul se pot adauga (precum comentariile la blog daca vreti). Prezentarea companiilor nu se reduce insa la date de contact ci are si acest element interesant si mai ales util.

– prezentarile sunt personalizate pentru domeniu – cu elemente specifice (spre exemplu la baruri, cafenele etc. se precizeaza si numarul de locuri, dotarile audio video etc.)

– adresare directa catre publicurile tinta.

– vizibilitate – pentru ca directorul va beneficia de promovare PRwave

Cui se adreseaza, care sunt categoriile, cum se face inscrierea si alte informatii importante le gasiti in documentul acesta.

Oricum avem deja 4 inscrieri – dintre care Indalo  este o firma de relatii publice din Polonia.

In plus daca stiti firme cu care voi colaborati si care ar putea sa apara aici le puteti recomanda, caz in care beneficiati si voi de un castig (pentru detalii loredana @ prwave.ro). Puteti de asemenea sa scrieti la aceeasi adresa pentru inscrieri (dupa ce cititi documentul de prezentare).

De asemenea daca va place ideea si doriti sa ajutati la promovarea sa puteti sa scrieti despre ea (as aprecia un email cu link sau trackback).

Share
2 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge