Software pentru enterprise marketing management (EMM) si Marketing Resource Management (MRM)

Marketingul – atat de important in ziua pentru orice companie. Gestionarea activitatii de management este (sau pare) uneori dificil de realizat. Daca nu exista unele proceduri clare, atunci pot aparea probleme si situatii mai putin placute.

Pentru cei ce nu stiu foarte multe, astazi o sa va spun cateva cuvinte despre Software-ul pentru enterprise marketing management (EMM) si despre Marketing Resource Management (MRM) – despre care nu se vorbeste prea mult pe la noi, insa care exista de ceva vreme – dovada faptul ca o companie anunta intr-un comunicat recent faptul ca a adaugat soft-ului noi elemente, iar din cadrul site-ului Capterra se pot afla si alte linkuri interesante.

Daca incercam sa aflam mai multe despre acest subiect pe internet, vom remarca usor ca exista Marketing Central cei ce spun ca sunt lideri in “on demand MRM”. Ei se adreseaza companiilor de orice dimensiune carora le ofera posibilitatea de a alege ce functii ale operatiunilor de marketing doresc sa automatizeze.

De ce este Marketing Resource Management necesar in gestionarea campaniilor aflati din acest articol, completat de materialul de aici. Ajungem astfel in zona de Business Intelligence, de eficientizare a afacerilor si a proceselor din cadrul companiilor indiferent de departamentele la care ne referim.

Nu stiu in ce masura in companiile din Romania (sau daca la noi in tara) se utilizeaza astfel de soft-uri. Daca aveti cunostinta despre astfel de implementari ar fi interesant sa le cunoastem si noi – din toate punctele de vedere (adica nu doar titlul aplicatiei si compania producatoare, ci eventual si partile bune dar si dezavantajele). Cum insa toti ne dorim sa ne usuram munca, probabil ca in curand vom auzi despre din ce in ce mai multe astfel de implementari.

Share

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge