Surprize in media – Andreea Marin si AdWords
|Andreea Marin se dedica pentru o perioada familiei – ceea ce inseamna ca Surprize, Surprize merge mai departe, dar fara ea ca prezentator. Detalii pot fi aflate din stirea si declaratia oficiala data ieri – o puteti citi aici. Potentiala retragere a Andreei Marin a dus la multe dezbateri in ultima vreme – la emisiuni de media sau monden.
Mai important este insa rezultatul unui studiu (e drept din decembrie 2007) din care aflam:Â “The study illustrates that heavy clickers represent just 6% of the online population yet account for 50% of all display ad clicks.“
Rezultatele studiului apropo de click-urile in cauza le aflati dintr-un comunicat pe care il puteti citi aici (via Slashdot).
Interesant, nu?
Insemnari similare
One Comment
1 Si ca zici da, si ca zici nu, tot de prost pici.2 Sara a stat icisnha 7 zile intr-o cutie de sticla pentru pentru ca a fost platita pentru asta. Adevarul e ca Sara a fost platita sa filmeze doar o reclama, ca daca statea o saptamana intr-o cutie de sticla doar sa vada cum creste praful o lua dracu`.