Barbati 100% din bumbac – si AXE – ca ciocolata
Reclame se fac multe: radiofonice, pentru print, TV sau in/outdoor.
De cele mai multe ori se incearca gasirea unui concept interesant si a unei idei care sa atraga.
Si punerea in practica ar trebuie sa se bucure de aceeasi atentie – astfel nu s-ar mai ajunge la:
– O saptamana de produse la preturi speciale “pentru barbati 100% din bumbac” (sosete si altele de gen) – numai 1 leu perechea de sosete pentru barbati 100% din bumbac (un pic schimbat pretul ca nu mi-l aduc aminte cu atentie – de saptamana trecuta. Si reclama din prima zi – cu sosetele – a continuat si cu altele – care produse nu-s barbatesti si nici din bumbac 100% pentru barbati ci pentru barbatii din bumbac. Eu nu stiu inca barbati 100% din bumbac (carora li se adresau reclamale celor de la hypermarketul Real – sau sotiilor lor care sa le cumpere) – dar astept sa vad pe strada 🙂
– O noua reclama – outdoor – la Axe – care e “La fel de irezistibil ca ciocolata” – chiar nu puteam spune precum?
Sunt precum cele de pre vremuri – de pe Calea mosilor mai ales – cu “Confectionam incaltaminte cu pielea clientului” si “Avem palarii pentru femei din paie” – iar pe acestea mi le aduc bine aminte.
Voi ce parere aveti despre atentia – sau lipsa ei – in realizarea finala a unor reclame? – ce alte exemple mai stiti?
Insemnari similare
- 2 February 2010 Andes Beer – Teletransporter – sau despre femei, barbati si inevitabil bere
- 15 July 2012 Oamenii sunt mai inteligenti, iar femeile au devenit mai inteligente decat barbatii – studiu
- 9 March 2012 O reclama reusita – Vodafone
- 8 March 2012 8 martie – La multi ani fericiti!
- 5 March 2012 The Commercialization of Childhood – sau despre promovarea orientata catre copii
Related Posts
-
Mancatul prost si-a gasit nasul – sau noua reclama Delaco
8 Comments | Oct 16, 2008
-
Idolii femeilor – un spectacol extraordinar la Teatrul de Revista ‘Constantin Tanase’
72 Comments | Apr 6, 2009
-
Femeile domina retelele de socializare, cu o singura exceptie [#Infographic]
69 Comments | Mar 5, 2014
-
Mass-media, dreptul la intimitate si imaginile socante
361 Comments | Sep 8, 2007
Ai uitat de faimoasele “tichii pentru CFR-isti cu fundu’ rosu”?
Multumesc de completare 🙂
Chiar mi-am adus aminte de un topic de pe forumul PRwave si de un link care cred ca va face placere oricui il va accesa – pagini intregi de reclame de pe vremuri (cei interesati pot comenta pe site 😉 sau aici).