Clio, Cosmopolitan si barbatul… sau era femeia?
|Mai toti cunosc revista Cosmopolitan. La fel, mai toti cei ce isi doresc o masina (sau au deja una) stiu de modelul Clio al Renault.
Avem in acest an o asociere de imagine intre cele doua: revista dedicata domnisoarelor si doamnelor – Cosmopolitan – si o masina – model Clio, model detinut de multi domni, dar, evident, si de doamne.
Asocierea este promovata intens – pretul unui Clio Cosmopolitan fiind unul special. Promovarea se realizeaza si prin reclame difuzate la TV. Spotul il vedeti mai jos. Un spot care ori socheaza, ori amuza, ori genereaza interes (si) pentru masina. O reclama care insa atrage fiind putin diferita si de asemenea prin carligul media (fundalul sonor).
Domni care interpreteaza roluri care i-ar putea face pe multi sa glumeasca pe seama lor. Domni care insa isi asuma aceste potentiale glume si chiar priviri aruncate inclusiv de oameni in diverse locuri publice.
Later edit: oferta masina-revista are si site dedicat – cliocosmopolitan.ro.