Business tip: Alege-ti clienti in produsele carora crezi

Fie ca esti freelancer, fie ca ai o agentie, iti cauti clienti. In anumite domenii este important insa ce clienti iti alegi. Da, si tu iti alegi clientii, nu doar ei colaboratorii. Dar asta e alta poveste.

In comunicare si promovare este extrem de important sa crezi cu adevarat in ceea ce promovezi. Sa iti placa produsele/serviciile oferite de client. Sa crezi in potentialul si utilitatea lor.

Un mare avantaj al alegerii acelor clienti ale caror produse iti sunt pe plac este ca si ideile de promovare pentru acesti clienti vin mult, mult mai usor. Mereu ai face un lucru nou, inedit. Mereu gasesti noi si noi idei care pot fi propuse si incluse in cadrul unei strategii.

Pentru clientii in produsele/serviciile carora crezi nu vei fi nevoit sa faci compromisuri sau sa minti. Da, in PR nu se minte zice un principiu si o regula de etica – insa din pacate sunt destui care nu respecta aceasta regula.

Entuziasmul tau – venit din increderea in ceea ce promovezi – va fi contagios. Mai mult, vei fi autentic – nu veti fi prefacut atunci cand vei vorbi despre produsele/serviciile clientului cu reprezentanti ai media, bloggeri, prieteni etc.

Daca ai clienti care iti plac si in oferta carora crezi a lucra pentru ei nu va fi o corvoada. Nu vei avea momente in care sa spui: ah, iar trebuie sa scriu un comunicat pentru X sau uh, se apropie evenimentul pentru Y, trebuie sa lucram si asa n-am cheefff…

Alegerea unor clienti in produsele carora tu crezi devine un avantaj si pentru client. Acesta colaboreaza cu o agentie care sigur va vorbi de bine produsele/serviciile comercializate. In plus legatura intre client si agentie/freelancer merge mult mai bine. Comunicarea este mai fluida, iar clientul gaseste in agentie/freelancer un adevarat partener, cineva care sprijina in mod real compania si nu doar face anumite activitati pentru a primi suma Z de bani negociata.

Eu recunosc ca sunt fericita: am doar asemenea clienti – in produsele carora cred. Imi place tot ceea ce ofera fiecare, imi place pozitionarea fiecaruia, atitudinea lor si ca atare totul merge struna. Iar rezultatele se vad!

Cum e pentru voi?

Share
One Comment

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge