Fluturii – noul fix in publicitate
|Deseori se remarca faptul ca apar reclame cu elemente comune. Acum cativa ani scriam despre tendinta de a avea reclame care sa se bazeze strict pe un fundal sonor de impact – o melodie, fara nicio replica: sunet si imagine (imaginea insemnand si scris – oferta in cauza).
Acum se pare ca, odata vremea omizilor trecand (si a ploilor cu omizi), apar fluturii.
Ii avem peste tot – si sa vrei si aparent nu scapi de ei! – in publicitate.
Avem asa: reclama noua la ciocolata Poiana, Vodafone cu o noua reclama tot cu fluturi si chiar si Dero. Dar evident, nu ne oprim aici. Avem chiar si pauza – generic ce separa partea publicitara de alte elemente ale programului TV – la Prima Tv.
Daca in anumite momente asocierea cu fluturii ar putea fi benefica, e clar ca in alte contexte (tinand cont de originea fluturelui – omida) nu e deloc o idee buna – ex. produse de mancare.
Avem fluturi peste tot – asteptam acum urmatoarea tendinta si idei originale – sau o serie in care sa fie bagate in seama si moliile, ca doar nu e frumos sa facem discriminari de niciun fel.
da..fir-ar…si eu care imi muncesc site-ul flu2rash de ceva vreme….m-au casapit astia cu reclamele lor…..deja e desueta moneda “fluturelui”……offff
Parca e si o reclama cu molii. La Raid. 🙂
Da, exista – insa acolo moliile sunt rele – sunt reclame la produse anti-molii. Sa fie insa si reclame cu molii diafane, placute – ar fi o idee 🙂
Oricum – mai in gluma mai in serios – asteptam noua tendinta.
Heh. Macar de ar fi primavara. Parca se potrivesc mai bine fluturii primavara 🙂
Ultimul post al Adeline: Se intampla chestii tari
Da Loredana, corect, molii diafane si eventual un bec. Abia astept! 😀
Ultimul post al Alina Popescu: Romania Has a Big Marketing and PR Problem
Este noul trend. Chiar si la nuntile cu staif nu se mai arunca cu orez ci cu fluturi adevarati. Sunt eliberati dint-o cutie fluturi de toate culorile si atrasi de culoarea alba se aseaza linistiti pe rochia miresei in ropotele de aplauze ale asistentei. Aceasta oportunitate o au decat cei care-si programeaza evenimentul in perioada calduroasa a anului.
Ultimul post al Andrei Crăiţoiu: Vedetele care au ratat Giuleştiul. Herzlichen Glückwunsch, Wolfsburg!
Multumesc, Andrei, pentru update. Nemaifiind cazul la mine – si vazand doar nunti de toamna… se pare ca am ratat acest trend de la nunti.
Cand am scris acest post mi-am dat seama ca niste fiinte frumoase si fermecatoare prin coloritul si varietatea lor – fluturii – au ajuns sa agaseze. Recunosc chiar ca in acest an nu am ajuns, dar sper sa am ocazia curand, sa vizitez muzeul amenajat in Viena si dedicat fluturilor – Schmetterling House – atentie: fluturii sunt vii, intr-un mediu natural, nu in insectare.
Pe de alta parte acum fluturii reusesc sa agaseze – ca de altfel tot ce este in exces. O reclama – si asa difuzata des, conform unui plan clar – este suficient. O serie de reclame – poate fi deja prea mult.
@Cristiana: dar proiectul tau este unul foarte interesant – abia astept sa fie cunoscut de toti 😉
@Adeline: atingi o tema importanta – o sa revin pe acest subiect intr-o insemnare ulterioara programata deja.
@Alina Popescu: si eu – si eu 😀
… si taurii lipiti sezonul trecut pe masini s-au transformat in fluturi… e in trend 🙂
daca Loredana a propus noua tendinta in ceea ce priveste folosirea moliilor in cadrul reclamelor…asteptam noua tendinta si la nuntile cu staif :)…eliberarea moliilor din cutie si asezarea lor pe rochia miresei ( care sa fi costat cateva mii de euro )..asta da tendinta!
You made some nice points there. I did a search on the topic and found a good number of people will consent with your blog.