Fluturii – noul fix in publicitate

Deseori se remarca faptul ca apar reclame cu elemente comune. Acum cativa ani scriam despre tendinta de a avea reclame care sa se bazeze strict pe un fundal sonor de impact – o melodie, fara nicio replica: sunet si imagine (imaginea insemnand si scris – oferta in cauza).

Acum se pare ca, odata vremea omizilor trecand (si a ploilor cu omizi), apar fluturii.

Ii avem peste tot – si sa vrei si aparent nu scapi de ei! – in publicitate.

Avem asa: reclama noua la ciocolata Poiana, Vodafone cu o noua reclama tot cu fluturi si chiar si Dero. Dar evident, nu ne oprim aici. Avem chiar si pauza – generic ce separa partea publicitara de alte elemente ale programului TV – la Prima Tv.

Daca in anumite momente asocierea cu fluturii ar putea fi benefica, e clar ca in alte contexte (tinand cont de originea fluturelui – omida) nu e deloc o idee buna – ex. produse de mancare.

Avem fluturi peste tot – asteptam acum urmatoarea tendinta si idei originale – sau o serie in care sa fie bagate in seama si moliile, ca doar nu e frumos sa facem discriminari de niciun fel.

Share
10 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge