Inscrieti-va acolo unde este relevant – chiar daca in unele locuri sunt implicate si mici costuri

Exista multe liste cu directoare in care se poate inscrie o companie. Si chiar daca nu ar fi liste, s-ar putea usor cauta pe Google dupa acest cuvant cheie si multe ar fi paginile rezultate.

Oricine vede o lista de astfel de directoare incepe, inainte de a se inscrie, sa citeasca termenii si conditiile intrucat pe anumite site-uri/directoare poti aparea insa doar daca le pui un logo al lor pe site-ul tau (ceea ce nu e recomandat intotdeauna – sa fie o droaie de logo-uri pe pagina firmei).

Un alt criteriu de selectie este cel financiar. Multe directoare au inscrierea gratuita. Altele iti permit sa fii membru gratuit – insa fara a beneficia de toate facilitatile oferite de acel site.

Exista insa si directoare care percep o taxa fixa. Unele o impart intr-o suma ceva mai mica – insa platibila lunar (ceea ce pe termen lung duce la acumularea unei sume semnificative), altele merg pe o taxa de inscriere cu acces complet la directorul.

Pe acest din urma sistem functioneaza si PRwave Directory. Se plateste o taxa la inscriere – fixa, de 250 euro plus TVA. O singura data – fara niciun cost suplimentar pe luna sau an. De obicei se ofera si cate un bonus – in functie de luna.

Inca un criteriu care sta la baza selectiei unui director in defavoarea altuia: relevanta, vizibilitatea adusa companiei. Un director care te duce in prima pagina din Google este foarte important – fata de unul in care odata inscris apari abia in a saptea pagina.

Fireste ca si noi suntem curiosi sa vedem ce rezultate poate aduce unei agentii sau companii care se inscrie in cadrul PRwave Directory. Am luat la intamplare cateva agentii si am remarcat ca majoritatea apar in primele 10 rezultate – cu alte cuvinte pe prima pagina de rezultate a Google. Am remarcat la o agentie ca prezentarea din cadrul PRwave Directory apare inaintea unui site cum este bizoo.ro sau a unora de stiri foarte accesate. In acelasi timp la o alta agentie PRwave Directory era al doilea rezultat pe Google. Si lista poate continua. Nu o sa insist cu privire la avantajele inscrierii in cadrul acestui director – mare parte sunt prezentate pe site-ul oficial, altele apareau si aici.

In concluzie analizati cu atentie toate aspectele care pot influenta decizia inscrierii in cadrul unui director.

Share
2 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge