Servicii adaugate sau despre cum poti castiga clienti noi sau pastra clientii existenti

Vine o vreme in care aparatele electrocasnice trebuie inlocuite. Trebuie sau se doreste sa fie inlocuite – dupa caz.

A venit si Pastele – perioada de promotii. A venit de asemenea si “trendul” cu reciclarea in care au intrat multi furnizori – Arctic, Ariston ar fi cativa dintre ei. Sa zicem insa ca vrei sa inlocuiesti mai multe aparate: un frigider, un aragaz poate inca un aparat.

Normal, daca exista o preferinta de marca sau model – problema-i relativ rezolvata. In cazul in care nu exista o asemenea preferinta, se purcede la cautare. Cautare si comparare preturi. Se compara preturile, caracteristicile tehnice, reducerile etc. Dincolo insa de comparatii intre modele si marci se face o comparatie si intre furnizori. Si aici oferta este mare. De la retaileri precum Altex, DOMO sau Flanco si pana la magazine tip hypermarket – Cora, Carrefour, Auchan, real-, etc.

In final nu va conta doar pretul – asa cum poate multi ar spune in prima faza. Conteaza si serviciile suplimentare incluse: iti livreaza produsele acasa? Le ridica ei pe cele vechi – unul sau mai multe – sau trebuie sa le duci tu la sediul lor? si lista continua in functie de dorintele fiecarui client. Este posibil asadar ca in final pretul sa nu fie criteriul principal.

Cu siguranta insa micile adaugiri la elementele de baza pot face diferenta. Este – in cazul de fata de exemplu – mult mai probabil ca o persoana sa aleaga sa dea 50 de lei in plus (ca pret de achizitie) unui furnizor care ridica de acasa aparatele vechi si le livreaza pe cele noi, asigurand si montajul – totul gratuit.

Atentie asadar ce oferiti clientilor. Nu conteaza daca sunteti agentie de PR, hotel, hypermarket, dealer auto sau altceva. Atentie mare la modul in care nu doar spuneti (pe site si in materialele de prezentare) ca veniti in intampinarea clientului, ci si faceti acest lucru. Diferenta sta in micile detalii! Aceste mici detalii insa pot face diferenta in numarul dumneavoastra de clienti. Oferind mici elemente in plus (a nu se intelege ideea de a oferi un pix gratuit sau ceva similar, ci a veni cu servicii complementare) va veti pastra clientii pe care ii aveti si veti putea de asemenea castiga noi clienti.

Mai mult avand in vedere importanta recomandarilor – dat fiind numarul mare de concurenti – este foarte important ca acele persoane care apeleaza la serviciile oferite de dumneavoastra sa aiba motive sa va laude.

Ganditi asadar ce puteti face!

Share
One Comment

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge