Pentru cei ce impart fluturasi si pentru companiile care-i angajeaza
|Avem agentii care ofera personal pentru a imparti fluturasi (flyere). Sunt companii care aleg in anumite momente sa isi trimita o parte din angajati pe teren pentru a imparti fluturasi.
Toate bune si frumoase – dar n-ar strica un pic de training inainte.
Atentie la expresia fetei. Chiar doriti sa aveti impact si sa aiba succes campania de fluturasi impartiti daca persoanele care ii ofera au o expresie crispata sau trista?
Atentie la ce spun persoanele care impart fluturasii. Daca fac “misto” pe seama fetei ce tocmai a trecut, daca rad ciudat de anumite lucruri, daca ii critica pe cei ce chiar nu vor acei fluturasi – nu veti avea succes. Atentie la ce fel de limbaj folosesc si de asemenea incercati sa acordati atentie si la modul in care prezinta acel fluturas.
Faceti-le o mica prezentare cu privire la subiectul fluturasului. Poate o persoana ia fluturasul si are mai multe intrebari. Daca persoana ce i-a oferit acel fluturas nu stie sa raspunda bine la intrebari, sau macar sa indrume spre un numar de telefon pentru mai multe informatii, daca persoana da un raspuns de tipul: “eu nu stiu, dau doar fluturasul”, atunci iarasi aveti de pierdut.
Persoanele ce impart fluturasii sunt purtatorii dumneavoastra de imagine. Trebuie sa aveti grija de multe lucruri – de la cum arata persoanele ce impart acei fluturasi si pana la cum vorbesc; de la cum arata si pana la cum se comporta. Nu uitati insa ca ei sunt poate prima interactiune pe care o are un potential client/consumator cu a dumneavoastra companie, cu serviciul sau produsul oferit de dumneavoastra.
Din pacate multi au experiente mai putin placute cu cei ce impart fluturasi. Sunt insa si experiente frumoase. Voi ce fel de experiente ati avut cu persoanele ce ofereau fluturasi?