Relatia companiilor cu mass-media si “vita-vercea”

Uneori suntem intr-o tabara – de o singura parte a baricadei – si preferam sa vedem lucrurile din punctul nostru de vedere. Empatia lipseste. Suntem elevi ori studenti si e uneori greu sa te gandesti ca poate si profesorul are dreptate daca privesti lucrurile din punctul lui de vedere. Suntem doar companie sau doar agentie.

Media vor ca organizatiile sa le raspunda rapid solicitarilor – indiferent de prioritati in interior, media asteapta sa primeasca un raspuns imediat (nu ca asta inseamna ca l-ar si primi repede). Ce se intampla insa cand companiile le cer ceva media? Fac ele ceea ce se asteapta sa primeasca? Sunt receptive? Raspund imediat? – chiar vorbeam acum cateva zile cu cineva care constata ca multi reprezentanti media au zis ca trimit ceva pana la un anumit termen si au ramas doar cu promisul. Si atunci?

Atunci revenim la ideea de respect dintr-un post anterior.

Poate ca regulile se mai schimba, poate ca trenduri se impun, dar… Ce tie nu iti place, altuia nu-i face! ramane valabil.

PS: postul acesta isi permite doar sa ridice o intrebare – nu sa generalizeze si sa afirme ca toti, mereu, nu-s capabili de empatie.

Share
37 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published.

CommentLuv badge