Ai ceva de spus/scris?

Se scrie mult si foarte mult. Se scrie in limba fiecaruia sau in mai internationala engleza. Se scriu insemnari pur personale sau altele dedicate unor domenii anume sau unor subiecte de interes general (de pilda cum sa scrii mai bine online sau nu, cum sa comunici mai eficient cu clientii ori cum sa te prezinti mai bine la un interviu – si evident lista continua).

Si nu se scrie doar pe bloguri. Sunt si o sumedenie de articole scrise.

Insa… inainte de a te apuca sa scrii gandeste-te: ai ceva de spus/scris? Sau doar vreo sa scrii cea – chit ca e o reluare a ce au spus altii sau chiar o copiere (deh, cate cazuri de acest fel nu sunt?). Ideea aceasta tine – firesc – tot de relevanta despre care aminteam si aici (legand-o doar de PR in acel moment).

Trebuie sa tii intotdeauna cont ca daca vei scrie – pe bloguri si nu numai – doar articole complet lipsite de interes lumea nu va mai reveni. Va incerca poate cateva zile – ori luni – dar nu mai mult de atat.

Asadar, chiar daca exista reluari ale unor teme despre care au mai scris si altii incearca sa vii mereu cu o perspectiva noua sau cu o idee – cu ceva in plus care sa faca sa merite timpul pe care cititorul l-a investit atunci cand a decis sa iti lectureze materialul. Cu siguranta nici tie nu iti place sa iti fie irosit timpul – cu atat mai mult cu cat iarasi cel mai probabil ai o groaza de lucruri de facut. Si pana la urma decat sa pierzi vremea citind lucruri vechi – mai bine citesti o carte sau te plimbi intr-un parc. Iata de ce relevanta este importanta in toate aspectele vietii noastre, inclusiv in scris.

O intrebare obligatorie asadar inainte de orice material redactat: este acest subiect de interes pentru un potential public? Aduce acest material ceva nou fata de ce stiu toti? Daca da, atunci spor si inspiratie! Daca nu, acelasi spor in a gasi un alt subiect relevant!

Share

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge