Rezultatele unui studiu – despre direct marketing, WOM, PR s.a.

Cu PR-ul (si nu numai) cand e de bine, cand nu. Cand e laudat si se precizeaza ca nicio companie nu poate supravietui sau nu poate avea succes fara, cand e criticat pentru ca profesionistii nu stiu sa comunice cu jurnalistii si nu numai, ca se minte etc.

Un studiu recent facut de Veronis Suhler Stevenson arata ca (si voi cita direct in engleza informatia: “Direct marketing will remain the largest marketing segment in 2011, and public relations and word-of-mouth marketing will be the fastest-growing, as the role of PR expands and becomes a more prominent component of integrated marketing campaigns and the increasing popularity of social media fuels WoMM growth.”.

Bineinteles ca aceste concluzii au fost primite cu bucurie si evidentiate in cadrul evenimentelor recente si de asemenea de asociatii de profil (cum este cazul PRSA). Cititi mai multe in acest articol.

Adevarul e ca de cand cu criza (de prin 2008) au tot aparut articole si declaratii cum ca PRul salveaza, PRul este solutia perfecta (bani putini dati pe efecte grandioase si tot asa).

Voi ce parere aveti despre studiile acestea?

Share

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge