Manual oficial Google+ pentru paginile brandurilor
|Ei bine da, de ieri, orice companie/produs/organizatie etc. poate avea o pagina pe Google+.
Cu alte cuvinte un nou instrument de comunicare in cadrul social media disponibil. Pe de alta parte si mai mult timp petrecut online pentru gestionarea continutului.
Inca de ieri multe companii si-au facut pagini – in PR am zarit cateva, dar am vazut si pagini de produse.
Astazi a fost facut public si un ghid oficial al Google+ pentru gestionarea paginilor – cu informatii despre impartasirea continutului, promovare si evident masurare.
Se pare ca aceste pagini noi ofera porisibilitatea de interactionare – ca si Facebook – a consumatorului cu brandul. Spre deosebire insa de Facebook unde nu mai poti, de exemplu, sa taguiesti o persoana, chiar daca acea persoana e fanul paginii, pe Google+ o poti face cu o conditie: ca acea persoana sa te urmareasca deja. Daca inceteaza sa te mai urmareasca, automat si pagina de companie inceteaza sa mai urmareasca acea persoana.
Se poate promova orice pagina cu butonul vestit de +1. Paginile pot fi gasite si cu ajutorul cautarii in cadrul Google+ Search.
Oficial se pune accent pe interactiune.
Acum vin insa si va intreb pe voi: va intereseaza sa faceti o pagina Google+ pentru compania/produsele/serviciile/organizatia dvs.?
Pentru a vedea ghidul pentru pagini Google+ accesati prezentarea oficiala si va recomand si articolul acesta.
Va astept insa: lansati pagini pe Google+? Cat timp v-ati propus sa le dedicati pe zi?
There isn’t a making your way around the possibility that eco-friendly, puppy pleasant shoes are high-priced in comparison to the alternative kind. But as a swelling heart and soul, you ought to consider this value onto your satisfaction. Individually, I’d rather bleed a bit of money when compared with wear an issue that bled an increased amount of another thing..