Asa DA: Libris si o reactie demna de lauda

LibrisSpre finalul saptamanii trecute Alina scria pe blogul PRwave despre experienta ei neplacuta cu cei de la elefant.ro, despre cum a dorit sa achizitioneze o carte, in format electronic, dar, dupa schimburi de e-mailuri, nu s-a putut. Am promovat acel post si in cadrul profilului meu de Facebook si aproape imediat am avut parte de o reactie.

Dar nu de la elefant.ro (in paranteza fie spus situatia Alinei nu s-a rezolvat nici macar dupa publicarea articolului, publicare facuta oricum la ceva timp dupa intamplarea in sine), ci de la Libris.ro. Am primit un email de la o tiza, Loredana Tudor (cu care am mai vorbit de-a lungul timpului) in care imi spunea ca, daca nu am primit cartea, celor de la Libris le face placere sa mi-o ofere in dar.

Da, cei de la Libris au carti in format print – dar exact acesta este formatul pe care il ador! Alina si-o dorea in format electronic – din pacate se pare ca mai are de mutat niste munti pentru a o putea avea.

Astazi urmeaza sa soseasca titlul in cauza – Dona Juana de Lorena Lupu – cu un curier. Marturisesc ca abia astept sa incep lectura.

Daca ieri am avut un material cu exemplu de “asa nu”, iata ca astazi am bucuria de a avea si un articol cu un exemplu “asa da”.

O reactie rapida, o solutie oferita imediat si o bucurie facuta cuiva. Bravo Libris! Un exemplu din care multi pot invata despre promptitudine, despre castigarea unor prieteni online, despre gesturi mici care pot face diferenta si chiar aduce vizibilitate.

Share
One Comment

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge