Coperta unei reviste de pe care poti sterge machiajul vedetei – campanie Neutrogena Brazilia

Publicitatea in revistele tiparite a atins o noua limita prin intermediul unei campanii inedite a celor de la Neutrogena Brazilia. Compania a ales sa promoveze servetelele demachiante intr-un mod cu adevarat inedit: s-a oferit un pachet de servetele demo cu care se putea sterge machiajul vedetei de pe coperta revistei Caras.

dm9ddb - neutrogena Brazilia

sursa foto

Cum oamenii vor sa vada cum arata vedetele dincolo de machiajul lor, este clar ca ideea a prins imediat. Fiind ceva inedit, campania a dobandit vizibilitate si in zona publicatiilor de publicitate/marketing.

Aproximativ 25,000 de abonati ai revistei Caras din Rio de Janeiro au primit mostra servetelelor Neutrogena Deep Clean promovata in campanie. Pana acum, nu am vazut niciun articol care sa spuna despre campanie ca nu a fost inedita/interesanta/reusita.

Intr-un material video publicat pe Instagram, Vitor Manzi, director al DM9DDB, spune mai multe (si arata) despre campanie.

Cum vi se pare ideea de promovare a celor de la Neutrogena?

Share
One Comment

Add a Comment

Your email address will not be published.

CommentLuv badge